Eixe segon prec que feu mostra la poca qualitat democràtica del senyor alcalde, si en un plé ordinari no és capaç de preguntar als pocs assistents si, (una volta acabat el plenari està clar), tenen alguna cosa que dir, afegir, o preguntar, diu molt de la seu manera d’entendre la política. Per favor feu que s´estudie bé la Carta de Bones Pràctiques de la Generalitat Valenciana, ja està bé que es crega per damunt la moral i la llei.
LEV BRONSTEIN
És realment lamentable i patètic que en el temple de la societat civil i en la cerimònia més important de la vida democràtica d'Ador: el Ple de d'Ajuntament, on es reuneixen per debatir, al menys en teoria, els problemes i les propostes per poder fer un poble millor per a tots, un personatge, a més a més, regidor d'urbanisme del govern municipal, utilitze paraules i expressions que no es tolerarien ni en un bar, a més d'una actitut violenta, bròfega i prepotent que esgrimix envers l'opisició.
JUAN BELMONTE
30/1/08
28/1/08
RESUM PLENARI ORDINARI CELEBRAT EL DIA 25-01-2008
ORDRE DEL DIA.
1.- APROVACIÓ, SI S’ESCAU DE L’ESBORRANY DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR.
De nou tenim el mateix problema que en l’acta de l’anterior Plenari, questions importants tractades desapareixen ; tan importants com les decalaracions del Sr. Alcalde dient-nos que NO CONTESTARIA a les preguntes que li poguérem fer, que ho faria PER ESCRIT, al cap de quatre o cinc dies i si procedix adjuntant l’informe corresponent. Altres temes assenyalats tampoc.
Contestacions airades del portaveu del P.P. com “ho ha fet el Sr.Secretari i es lo correcte, tirem endavant i s’ha acabat ¡HÒSTIA!” El Sr. Alcalde entre altres coses ens digué que: “Sols s’inclouran a l’acta aquelles coses que estiguen a l’ordre del dia.
Total, res de res, a votar, ja sabeu el resultat, no fa falta que l’escriga.
2.-ADJUDICACIÓ OBRES COBRIMENT PISCINA MUNICIPAL.
S’acorda adjudicar el concurs a COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS,S.A. amb l’import de 324.567,24 Euros.
El portaveu de G.A. manifestà que la no pertenença a la Mesa de Contractació que obri totes les pliques dels que hi participen, no perquè no vulguem, estem cansats d’oferir-nos, sinó perquè no ens deixen, (despreciant la representació del 48% del poble) podrà ser legal però no podem acceptar allò què no hi hem participat. A banda considerem que tampoc és el lloc adequat, és menut i amb futurs problemes d’accés. També el projecte desprén moltes deficiències de manteniment i funcionament. No ens férem responsables i votàrem en contra.
3.- RATIFICACIÓ CONVENI AGÈNCIA DE LECTURA.
Es tracta d’un DECRET D’ALCALDIA que resol facultar al Sr.Alcalde per a què firme aquest nou conveni que ja està firmat.
Llegint el conveni observem algunes obligacions per part de l’Ajuntament amb dificultat per complir-les.
Ens contestaren que no n’hi havia cap incorrecta.
Ens abstinguérem.
4.-RECTIFICACIÓ CERTIFICAT D’OBRA Nº 4 PLAZA MAJOR.
Consistix en la rectificació d’una certificació d’obra de la Plaza Major, la nº4, amb data del mes d’Agost de l’any passat i amb informe corresponent signat pel Contratista i l’Arquitecta Municipal.
Com que ja estava aprovada a l’anterior Plenari, no feia falta ni votar.
5.- DECRETS DE L’ALCALDIA.
Ens presenten uns quants Decrets d’Alcaldia ja signats que són:
- Sol.licitud: Acondicionamiento de espacios urbanos: Parque de l’Edo, import 29.015Euros, amb data i firma del 20 de setembre de 2007.
- Sol.licitud d’ajuda per a equipament, reforma i construcció CEAM. La data i firma es de l’11de gener de 2008.
- Subvencions per a LA CONTRACTACIÓ de treballadors desocupats PAMER. Parla d’una memòria que no ens mostren. Datada i signada el 18-01-08.
- Ratificació de l’informe del tècnic municipal D. Manuel Dominguez Turis, sobre l’electrificació rural denominada “FEMATS” en la partida Femats.
- Resolució d’al.legacions del projecte de reparel.lació de la unitat d’execució de la zona OVO. Correspon a aquelles persones que al.legaren quan feren la reparcel.lació del Pai OVO. Vos comunicaran per escrit la solució. Datada i signada l’11 de desembre de 2007.
Tots els decrets assenyalats, no es lligiren i passaren directament als PRECS I PREGUNTES. Si alguna persona està interessada o és afectada pels citats decrets que vaja a l’Ajuntament o que ho pregunte als regidors de GENT D’ADOR.
1.- APROVACIÓ, SI S’ESCAU DE L’ESBORRANY DE L’ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR.
De nou tenim el mateix problema que en l’acta de l’anterior Plenari, questions importants tractades desapareixen ; tan importants com les decalaracions del Sr. Alcalde dient-nos que NO CONTESTARIA a les preguntes que li poguérem fer, que ho faria PER ESCRIT, al cap de quatre o cinc dies i si procedix adjuntant l’informe corresponent. Altres temes assenyalats tampoc.
Contestacions airades del portaveu del P.P. com “ho ha fet el Sr.Secretari i es lo correcte, tirem endavant i s’ha acabat ¡HÒSTIA!” El Sr. Alcalde entre altres coses ens digué que: “Sols s’inclouran a l’acta aquelles coses que estiguen a l’ordre del dia.
Total, res de res, a votar, ja sabeu el resultat, no fa falta que l’escriga.
2.-ADJUDICACIÓ OBRES COBRIMENT PISCINA MUNICIPAL.
S’acorda adjudicar el concurs a COBRA INSTALACIONES Y SERVICIOS,S.A. amb l’import de 324.567,24 Euros.
El portaveu de G.A. manifestà que la no pertenença a la Mesa de Contractació que obri totes les pliques dels que hi participen, no perquè no vulguem, estem cansats d’oferir-nos, sinó perquè no ens deixen, (despreciant la representació del 48% del poble) podrà ser legal però no podem acceptar allò què no hi hem participat. A banda considerem que tampoc és el lloc adequat, és menut i amb futurs problemes d’accés. També el projecte desprén moltes deficiències de manteniment i funcionament. No ens férem responsables i votàrem en contra.
3.- RATIFICACIÓ CONVENI AGÈNCIA DE LECTURA.
Es tracta d’un DECRET D’ALCALDIA que resol facultar al Sr.Alcalde per a què firme aquest nou conveni que ja està firmat.
Llegint el conveni observem algunes obligacions per part de l’Ajuntament amb dificultat per complir-les.
Ens contestaren que no n’hi havia cap incorrecta.
Ens abstinguérem.
4.-RECTIFICACIÓ CERTIFICAT D’OBRA Nº 4 PLAZA MAJOR.
Consistix en la rectificació d’una certificació d’obra de la Plaza Major, la nº4, amb data del mes d’Agost de l’any passat i amb informe corresponent signat pel Contratista i l’Arquitecta Municipal.
Com que ja estava aprovada a l’anterior Plenari, no feia falta ni votar.
5.- DECRETS DE L’ALCALDIA.
Ens presenten uns quants Decrets d’Alcaldia ja signats que són:
- Sol.licitud: Acondicionamiento de espacios urbanos: Parque de l’Edo, import 29.015Euros, amb data i firma del 20 de setembre de 2007.
- Sol.licitud d’ajuda per a equipament, reforma i construcció CEAM. La data i firma es de l’11de gener de 2008.
- Subvencions per a LA CONTRACTACIÓ de treballadors desocupats PAMER. Parla d’una memòria que no ens mostren. Datada i signada el 18-01-08.
- Ratificació de l’informe del tècnic municipal D. Manuel Dominguez Turis, sobre l’electrificació rural denominada “FEMATS” en la partida Femats.
- Resolució d’al.legacions del projecte de reparel.lació de la unitat d’execució de la zona OVO. Correspon a aquelles persones que al.legaren quan feren la reparcel.lació del Pai OVO. Vos comunicaran per escrit la solució. Datada i signada l’11 de desembre de 2007.
Tots els decrets assenyalats, no es lligiren i passaren directament als PRECS I PREGUNTES. Si alguna persona està interessada o és afectada pels citats decrets que vaja a l’Ajuntament o que ho pregunte als regidors de GENT D’ADOR.
PRECS
A part de les preguntes que formulàrem al plenari del dia 25 – 01 – 08 també hi férem dos PRECS:
1r. PREC: GRAVACIÓ DELS PLENARIS.
Vists els problemes que causa la redacció i aprovació de l’acta dels Plenaris Municipals, preguem al Sr. Alcalde que a partir d’ara , aconseguisca els mitjans necessaris i es graven totes les intervencions dels regidors.
2on. PREC: PARTICIPACIÓ DELS VEÏNS AL PLENARI MUNICIPAL.
Preguem al Sr. Alcalde, que al final del Plenari Municipal done la paraula també als veïns que la demanen, ampliant així la participació i transparència en la gestió municipal.
1r. PREC: GRAVACIÓ DELS PLENARIS.
Vists els problemes que causa la redacció i aprovació de l’acta dels Plenaris Municipals, preguem al Sr. Alcalde que a partir d’ara , aconseguisca els mitjans necessaris i es graven totes les intervencions dels regidors.
2on. PREC: PARTICIPACIÓ DELS VEÏNS AL PLENARI MUNICIPAL.
Preguem al Sr. Alcalde, que al final del Plenari Municipal done la paraula també als veïns que la demanen, ampliant així la participació i transparència en la gestió municipal.
26/1/08
PREGUNTES PLENARI 25/01/2008
Ací teniu l'enunciat de les preguntes que el portaveu del grup Gent d'Ador va fer al sr. alcalde en el darrer ple ordinari. Teniu que saber que l'alcalde no es va dignar contestar-ne cap diguent-nos que ho faria per escrit. Però que no se li oblide, perquè li farem un marcatge implacable fins que les conteste, sobre tot ara que la Generalitat ha aprovat la Carta de Bones Pràctiques de la Comunitat Valenciana, de la qual vos informarem el més aviat possible. També recordeu que aquest blog i el nostre correu electrònic són una bústia oberta les 24 hores del dia i els 365 dies de l'any.
1ª PREGUNTA: GASODUCTE.
Tots sabem que des de fa temps s’hi construïx un gasoducte que travessa el terme d’Ador. El recorregut s’havia disenyat d’una manera que no agradava a quasi ningú, no sols als afectats d’ací sinó també als d’altres indrets. El dimecres (23-01-08) ens informava la premsa que a Oliva, després de moltes reclamacions , l’Ajuntament ha aconseguit que ENAGAS les accepte i es dispose a refer el traçat, procurant passar la canalització per zones verdes o camins per tal d’evitar invadir parcel.les cultivades o almenys tocar-les mínimament. Per tot açò preguntem:
L’Ajuntament sabedor des de fa temps, què ha fet?. Des de quan?. Ha aconseguit canviar el traçat. De quina forma?.
A Oliva han participat totes les forces poítiques i en Ador a la que jo represente, per què no li ha comunicat res l’Alcaldia?.
2ª PREGUNTA: NOU POLIESPORTIU.
La Confederació Hidrogàfica de Xúquer ha imposat una sanció a l’Ajuntament d’Ador per executar, sense la deguda autorització administrativa, “ obras en los cauces públicos o zonas sujetas legalmente a algún tipo de limitación o uso, en relación con los artículos 4 a 8 del R.D.L. 116.3 d) y 4 al 11 del Reglamento de Dominio Público Hidráulico, R.D. 849/1986.
Volem saber: Què ha passat?. Per què?. Responsabilitat, de qui?.
Aprofitant que ja no plou, quan pensa inaugurar el poliesportiu?.
3ª PREGUNTA: WI-FI PER A TOTS.
A ADOR molta gent ja utilitza l’internet per a moltes coses, cosa que fa que estiga interessada en saber si algun dia, (ja ho tenen ajuntaments de la Safor) podran disfrutar d’una red pública local on poder connectar-se.
També sabem que l’Ajuntament ha demanat pressupost per la possible instal.lació, per tot volem saber:
Quina és la disposició de l’Ajuntament, acceptar o rebutjar la possible oferta?.
En cas afirmatiu, quan la disfrutaríem?.
Si la rebutjàrem, per què?.
4ª PREGUNTA: CARTELL I BARANA AL C/ COLOM.
Els bons amics que en tenim molts, fins i tot del Barri d’Ador ens comuniquen que al carrer Colom hi ha un cartell que anunucia unes obres que ja s’han acabat. Aleshores volen que el lleven, ja no té cap sentit el que hi estiga, també ens demanen que preguntem si han pensat en el perill que hi ha al mateix lloc, amb la possibilitat de què caiga una persona. Per tant li preguntem:
Quan llevarà el cartell?
Hi ha la possibilitat de protegir la altura existent amb un barana?.Quan?.
5ª PREGUNTA: EIXIDA D’EMERÈNCIA AL CENTRE DE SALUT.
El Centre de Salut que tenim a Ador ens preocupa molt, ja que obsevem que té moltes deficiències, és un lloc on passa molta gent i les mesures de seguretat i higièniques tenen que estar en condicions d’utilització en tot moment, a qualsevol hora, ja que predir un emergència és impossible. Per tot preguntem:
Hi ha al centre eixida d’emegència?, on?, està preparada per utilitzar-se sempre?.
Si tot es afirmatiu ens alegraria, en cas contrari li demanem que faça les gestions oportunes per solucionar-ho. Si vosté vol pot comptar amb la nostra col.laboració.
6ª PREGUNTA: CIRCULACIÓ I ESTACIONAMENT AL CASC URBÀ.
Sr. Alcalde, si fora meua (ja sé que no ho serà, per ara) la responsabilitat de la circulació i l’estacionament a Ador, tendría que prendrem pastilles per dormir, et trobes en situacions perilloses contínuament, igual topetes amb un altre cotxe circulant en direcció prohibida, que no pots entrar al gual senyalitzat.
El problema es greu i si la culpa li la donem a l’altre, apaga la llum i fins demà.
Vosté sap que tant el trànsit de vehicles com l’estacionament, està regulat mitjançant unes ordenances municipals. Que no les tenim! Fem-les. També necessitem a la persona encarregada de fer-les respectar, tampoc la tenim!, busquem-la. Finalment estudiar amb racionalitat i criteris tècnics una senyalització clara i pràctica per a tots.
Si vosté vol nosaltres estem dispostos a col.laborar, amb legalitat i claritat.
Si no vol res de nosaltres almenys diga’ns si el tema li preocupa, si pensa fer alguna cosa o simplement passa o ja està bé.
7ª PREGUNTA: REG PER DEGOTEIG-NO, NOU PAI-SÍ
Com vosté sap, recentment l’Ajuntamet aprovà un PAI anomenat EIXAMPLE, que si no estic mal informat, urbanitza tot o part del projecte on des de fa anys un grup de persones amb multitud de reunions i viatges estaven aconseguint, amb l’ajuda de la Conselleria del ram, la implantació del reg per degoteig per a tot el terme, precísament és la zona on s’ha de construir la bassa i el mecanisme de distribució i presió.
Volem saber:
Vol dir que el projecte de degoteig ha quedat eliminat?.
Si així es, qui pagarà les despeses realitzades?.
Com quadra el Pai i el projecte de degoteig?.
Suposa condemnar a tot el terme a no tindre mai el degoteig a Ador?.
No creu que el poble deuria opinar?.
Moltíssima gent espera una clara contestació a estes preguntes.
8ª PREGUNTA: NOU P.G.O.U. A ADOR.
Segons les informacions de què disposem, actualment, no sabem qui està realitzant el Pla General d’Ordenació Urbana del nostre Poble.
Com sabem la importància que té el desenvolupament urbà per a ves a saber quants anys, molts, en aquest pla ens juguem el futur. Vull pensar que qui el fa ho farà amb tota la bona intenció, però, no sabem d’on són , si coneixen el territori, ni que pensen, ni seran els que després el viuran; els que si coneixem, els que sí el viurem som els que no opinem per a res, tampoc ens deixen opinar, desconeixem els criteris bàsics, allò que anomenen CONCERTS PREVIS. El dia que menys t’ho esperes apareixerà la seua aprovació al Plenari corresponent i després es cosolidarà com a norma i si t’agrada bé i si no també.
Sr. Alcalde volem conéixer des d’el principi tot el procés com també participar en la seua elaboració. És per tot el que s’ha dit que li preguntem:
Qui està elaborant el P.G.O.U. d’Ador?
Amb quins CONCERTS PREVIS s’està treballant?.
Per què encara no sabem res de res?
Podrem participar directament en la seua elaboració. Com?.
Nosaltres li proposem crear una COMISSIÓ ASSESSORA, formada pels grups polítics representats a l’Ajuntament més totes aquelles associacions del poble i fins i tot particulars que s’hi vulguen afegir. La seua funció consistirà en aportar informació i col.laborar amb l’entitat encarregada de redactar-lo.
9ª PREGUNTA: CENTRAL ELÈCTRICA
Pareix ser que els nous Pai’s comencen a utilitzar energia elèctrica per a poder funcionar i clar, tenen que anar a la central per connectar-se. La ubicació de la centraleta no és la més adient, ja que està dins del poble. Fins ara, la potència que suportava podia passar, però d’ara endavant necessitarà una potència més elevada i per tant pensem que pot ocasionar, en cas d’accident, no ho desitgem, grans problemes a tot el vïnat.
Per tot demanem al Sr. Alcalde que faça les gestions oportunes amb l’empresa i aconseguisca canviar-la de lloc, posar-la en un lloc més segur.
1ª PREGUNTA: GASODUCTE.
Tots sabem que des de fa temps s’hi construïx un gasoducte que travessa el terme d’Ador. El recorregut s’havia disenyat d’una manera que no agradava a quasi ningú, no sols als afectats d’ací sinó també als d’altres indrets. El dimecres (23-01-08) ens informava la premsa que a Oliva, després de moltes reclamacions , l’Ajuntament ha aconseguit que ENAGAS les accepte i es dispose a refer el traçat, procurant passar la canalització per zones verdes o camins per tal d’evitar invadir parcel.les cultivades o almenys tocar-les mínimament. Per tot açò preguntem:
L’Ajuntament sabedor des de fa temps, què ha fet?. Des de quan?. Ha aconseguit canviar el traçat. De quina forma?.
A Oliva han participat totes les forces poítiques i en Ador a la que jo represente, per què no li ha comunicat res l’Alcaldia?.
2ª PREGUNTA: NOU POLIESPORTIU.
La Confederació Hidrogàfica de Xúquer ha imposat una sanció a l’Ajuntament d’Ador per executar, sense la deguda autorització administrativa, “ obras en los cauces públicos o zonas sujetas legalmente a algún tipo de limitación o uso, en relación con los artículos 4 a 8 del R.D.L. 116.3 d) y 4 al 11 del Reglamento de Dominio Público Hidráulico, R.D. 849/1986.
Volem saber: Què ha passat?. Per què?. Responsabilitat, de qui?.
Aprofitant que ja no plou, quan pensa inaugurar el poliesportiu?.
3ª PREGUNTA: WI-FI PER A TOTS.
A ADOR molta gent ja utilitza l’internet per a moltes coses, cosa que fa que estiga interessada en saber si algun dia, (ja ho tenen ajuntaments de la Safor) podran disfrutar d’una red pública local on poder connectar-se.
També sabem que l’Ajuntament ha demanat pressupost per la possible instal.lació, per tot volem saber:
Quina és la disposició de l’Ajuntament, acceptar o rebutjar la possible oferta?.
En cas afirmatiu, quan la disfrutaríem?.
Si la rebutjàrem, per què?.
4ª PREGUNTA: CARTELL I BARANA AL C/ COLOM.
Els bons amics que en tenim molts, fins i tot del Barri d’Ador ens comuniquen que al carrer Colom hi ha un cartell que anunucia unes obres que ja s’han acabat. Aleshores volen que el lleven, ja no té cap sentit el que hi estiga, també ens demanen que preguntem si han pensat en el perill que hi ha al mateix lloc, amb la possibilitat de què caiga una persona. Per tant li preguntem:
Quan llevarà el cartell?
Hi ha la possibilitat de protegir la altura existent amb un barana?.Quan?.
5ª PREGUNTA: EIXIDA D’EMERÈNCIA AL CENTRE DE SALUT.
El Centre de Salut que tenim a Ador ens preocupa molt, ja que obsevem que té moltes deficiències, és un lloc on passa molta gent i les mesures de seguretat i higièniques tenen que estar en condicions d’utilització en tot moment, a qualsevol hora, ja que predir un emergència és impossible. Per tot preguntem:
Hi ha al centre eixida d’emegència?, on?, està preparada per utilitzar-se sempre?.
Si tot es afirmatiu ens alegraria, en cas contrari li demanem que faça les gestions oportunes per solucionar-ho. Si vosté vol pot comptar amb la nostra col.laboració.
6ª PREGUNTA: CIRCULACIÓ I ESTACIONAMENT AL CASC URBÀ.
Sr. Alcalde, si fora meua (ja sé que no ho serà, per ara) la responsabilitat de la circulació i l’estacionament a Ador, tendría que prendrem pastilles per dormir, et trobes en situacions perilloses contínuament, igual topetes amb un altre cotxe circulant en direcció prohibida, que no pots entrar al gual senyalitzat.
El problema es greu i si la culpa li la donem a l’altre, apaga la llum i fins demà.
Vosté sap que tant el trànsit de vehicles com l’estacionament, està regulat mitjançant unes ordenances municipals. Que no les tenim! Fem-les. També necessitem a la persona encarregada de fer-les respectar, tampoc la tenim!, busquem-la. Finalment estudiar amb racionalitat i criteris tècnics una senyalització clara i pràctica per a tots.
Si vosté vol nosaltres estem dispostos a col.laborar, amb legalitat i claritat.
Si no vol res de nosaltres almenys diga’ns si el tema li preocupa, si pensa fer alguna cosa o simplement passa o ja està bé.
7ª PREGUNTA: REG PER DEGOTEIG-NO, NOU PAI-SÍ
Com vosté sap, recentment l’Ajuntamet aprovà un PAI anomenat EIXAMPLE, que si no estic mal informat, urbanitza tot o part del projecte on des de fa anys un grup de persones amb multitud de reunions i viatges estaven aconseguint, amb l’ajuda de la Conselleria del ram, la implantació del reg per degoteig per a tot el terme, precísament és la zona on s’ha de construir la bassa i el mecanisme de distribució i presió.
Volem saber:
Vol dir que el projecte de degoteig ha quedat eliminat?.
Si així es, qui pagarà les despeses realitzades?.
Com quadra el Pai i el projecte de degoteig?.
Suposa condemnar a tot el terme a no tindre mai el degoteig a Ador?.
No creu que el poble deuria opinar?.
Moltíssima gent espera una clara contestació a estes preguntes.
8ª PREGUNTA: NOU P.G.O.U. A ADOR.
Segons les informacions de què disposem, actualment, no sabem qui està realitzant el Pla General d’Ordenació Urbana del nostre Poble.
Com sabem la importància que té el desenvolupament urbà per a ves a saber quants anys, molts, en aquest pla ens juguem el futur. Vull pensar que qui el fa ho farà amb tota la bona intenció, però, no sabem d’on són , si coneixen el territori, ni que pensen, ni seran els que després el viuran; els que si coneixem, els que sí el viurem som els que no opinem per a res, tampoc ens deixen opinar, desconeixem els criteris bàsics, allò que anomenen CONCERTS PREVIS. El dia que menys t’ho esperes apareixerà la seua aprovació al Plenari corresponent i després es cosolidarà com a norma i si t’agrada bé i si no també.
Sr. Alcalde volem conéixer des d’el principi tot el procés com també participar en la seua elaboració. És per tot el que s’ha dit que li preguntem:
Qui està elaborant el P.G.O.U. d’Ador?
Amb quins CONCERTS PREVIS s’està treballant?.
Per què encara no sabem res de res?
Podrem participar directament en la seua elaboració. Com?.
Nosaltres li proposem crear una COMISSIÓ ASSESSORA, formada pels grups polítics representats a l’Ajuntament més totes aquelles associacions del poble i fins i tot particulars que s’hi vulguen afegir. La seua funció consistirà en aportar informació i col.laborar amb l’entitat encarregada de redactar-lo.
9ª PREGUNTA: CENTRAL ELÈCTRICA
Pareix ser que els nous Pai’s comencen a utilitzar energia elèctrica per a poder funcionar i clar, tenen que anar a la central per connectar-se. La ubicació de la centraleta no és la més adient, ja que està dins del poble. Fins ara, la potència que suportava podia passar, però d’ara endavant necessitarà una potència més elevada i per tant pensem que pot ocasionar, en cas d’accident, no ho desitgem, grans problemes a tot el vïnat.
Per tot demanem al Sr. Alcalde que faça les gestions oportunes amb l’empresa i aconseguisca canviar-la de lloc, posar-la en un lloc més segur.
REFLEXIONS
L´actitud dels governants i del seus "supporters" amb gent d´ideologia contrària sempre ha sigut la mateixa: a l´enemic, ni aigua. Quantes famílies han sigut veixades i difamades per aspectes que no tenen a veure amb la política sols pel simple fet de ser d´esquerres. Tant gran és l´odi de les dretes a les esquerres com en la guerra civil? Fa 70 anys que això es va acabar per favor!!! i sempre és la dreta la que ho fa, poques voltes, per no dir mai, ho fa l´esquerra i si ho ha fet ha sigut després de ser atacada. Però espera tu, que si a la dreta li fas tastar una mica de la seua pròpia medecina... querella al jutjat i tu a perdre i amonestació a la vista!!! No diuen que no fasses el que no t´agradaria que et feren?
D´altra banda, m´encantaria saber com es passa a ser personal "d´oficina" de l´ajuntament, si és algo públic, els seus treballadors es diuen funcionaris i per a ser funcionari crec que hom deu passar un procés selectiu anomenat "oposicions". Quants dels treballadors de l´ajuntament les tenen aprovades? Però el millor de tot és, quan li preguntes a gent afí a l´ajuntament el perquè d´aquestes coses, ni s´imagineu les excuses que posen, realment no sé que deuen pensar mentre que t´amollen l´excusa. Sinó, eixe soterrar on no acudiren cap dels dos municipals té una bona excusa: ERA FESTIU NACIONAL. Si es mor un familiar dels afins, estic segur que va el municipal i el tinent de la guardia civil si fa falta (com ho va fer en una processó fa uns anys) (pregue em disculpen per aquest comentari si a algú li ha sentat mal, no era la meua intenció). Fins i tot, l´alcalde ha arribat a reconeixer a una persona contrària a ell que no era un alcalde per a tots, eixa persona li digué "tu no eres un alcalde per a tots" i ell digué "per a vosaltres no!" i d´això ni han testics. Tant d´apel.lar al sentiment de germanor en els seus discursos i escrits al llibre de festes, per què no predica ell amb l´exemple? si no canvia això el poble està perdut. Per acabar, estaria bé que l´alcalde contestara per escrit al fet de si li agradaria que el saló de plenaris estiguera plé de gom a gom alguna vegada, qui sap? a lo millor a la gent del poble se li creuen els cables i deixen d´anar a treballar un dia per a assistir al plenari.
LEV BRONSTEIN
D´altra banda, m´encantaria saber com es passa a ser personal "d´oficina" de l´ajuntament, si és algo públic, els seus treballadors es diuen funcionaris i per a ser funcionari crec que hom deu passar un procés selectiu anomenat "oposicions". Quants dels treballadors de l´ajuntament les tenen aprovades? Però el millor de tot és, quan li preguntes a gent afí a l´ajuntament el perquè d´aquestes coses, ni s´imagineu les excuses que posen, realment no sé que deuen pensar mentre que t´amollen l´excusa. Sinó, eixe soterrar on no acudiren cap dels dos municipals té una bona excusa: ERA FESTIU NACIONAL. Si es mor un familiar dels afins, estic segur que va el municipal i el tinent de la guardia civil si fa falta (com ho va fer en una processó fa uns anys) (pregue em disculpen per aquest comentari si a algú li ha sentat mal, no era la meua intenció). Fins i tot, l´alcalde ha arribat a reconeixer a una persona contrària a ell que no era un alcalde per a tots, eixa persona li digué "tu no eres un alcalde per a tots" i ell digué "per a vosaltres no!" i d´això ni han testics. Tant d´apel.lar al sentiment de germanor en els seus discursos i escrits al llibre de festes, per què no predica ell amb l´exemple? si no canvia això el poble està perdut. Per acabar, estaria bé que l´alcalde contestara per escrit al fet de si li agradaria que el saló de plenaris estiguera plé de gom a gom alguna vegada, qui sap? a lo millor a la gent del poble se li creuen els cables i deixen d´anar a treballar un dia per a assistir al plenari.
LEV BRONSTEIN
24/1/08
QUINA FALTA DE RESPECTE!!!
Podria dir que este govern té la cara molt dura, o que té molt poca vergonya, o que simplement és un descarat, però a banda de tot açò el que realment té és una falta de respecte total i absoluta, si més no, brutal, respecte dels ciutadans d'aquest poble i sobre tot dels que li voten a ell, perquè el que fan simplement és demostrar-los que només els volen per que els voten, després si t'he vist, no me'n recorde. Negar la possibilitat a la gent del poble d'assistir al ple és com posar una venda als ulls de la gent per evitar que sàpien què és el que està fent l'Ajuntament "per ells". I es que el passotisme de la gent del poble, sobre tot de la votant al PP és encoratjador. Es que realment no els interessa saber què és el que està passant al poble en una etapa clau i fonamental per al futur més immediat del poble? O, es que no volen saber-ho i lo que facen està ben fet? I a què es deu este meninfotisme tan aclaparador? Pot ser no siga perquè eixos vots són esclaus de possibles "favors" fets personalment pel senyor alcalde? I es que Juanvi és molt llest, quan algú va a reclamar, sol.licitar o demanar alguna cosa que considera de dret, el senyor Juanvi se les trabuca de tal forma que serà ell personalment qui resolga el problema, que no es preocupe i que se'n vaja a casa tranquil i ho deixe en les seues mans que ell ho arreglarà. Fixeu-vos bé quan parleu amb ell i veureu com pega més cabotades que els seus regidors en un ple; a tot diu que sí, després segons qui siga el demandant farà. Sabeu que els treballadors de l'ajuntament fan treballs per a persones particulars? Si supose que ho sabeu, ara si teniu alguna cosa trencada o vos molesta alguna cosa, posem per exemple, que en una parcel.la veïna a la vostra hi ha un pi gegantesc que estava ahí abans que vosaltres fereu la vostra casa, però que les rames entren en la vostra parcel.la, no teniu més que dir-li-ho a l'alcalde que ell de seguida vos envia a la brigada forestal i sense cap cost per a vosaltres talla l'arbre, que es troba en un parcel.la privada, i vos lleva el problema per sempre, el què no sé és què dirà la propietària de l'arbre quan se n'adone; o siga que ja ho sabeu, tenim alcalde "para todo", fins i tot per a negar-nos l'assitència adecuada a un ple.
JUAN BELMONTE
JUAN BELMONTE
23/1/08
PLE ORDINARI PER AL 25 DE GENER
El dimarts 25 de gener ens van fer la següent notificació:
Notificació de sessió ordinària del Ple de l'Ajuntament a celebrar el dia 25 de gener de 2008 a les 11,30 hores.
ORDRE DEL DIA:
1- Aprovació si s'escau de l'esborrany de l'acta de la sessió anterior.
2- Adjudicació obres cobriment piscina municipal.
3- Ratificació conveni Agència de Lectura.
4- Rectificació certificat d'obra n. 4 Plaça Major.
5- Decrets d'alcaldia.
6- Precs i preguntes.
Esperem la vostra assitència.
Notificació de sessió ordinària del Ple de l'Ajuntament a celebrar el dia 25 de gener de 2008 a les 11,30 hores.
ORDRE DEL DIA:
1- Aprovació si s'escau de l'esborrany de l'acta de la sessió anterior.
2- Adjudicació obres cobriment piscina municipal.
3- Ratificació conveni Agència de Lectura.
4- Rectificació certificat d'obra n. 4 Plaça Major.
5- Decrets d'alcaldia.
6- Precs i preguntes.
Esperem la vostra assitència.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)