
30/12/08
26/12/08
EN QUÈ ET GASTARIES ELS DINERS?
El Consell de Ministres del dia 28-11-08 aprovà “ EL PLAN ESPAÑOL PARA EL ESTÍMULO DE LA ECONOMIA Y EL EMPLEO, dotat amb 18.000 milions d’Euros.
De l’esmentat Pla naix el FONS D’INVERSIÓ MUNICIPAL, amb 8.000 milions d’Euros i que senyala ben clar que els municipis podran financiar sols obres de nova planificació i execució immediata, aquelles no previstes als pressupostos del 2.009 i que es liciten en el plaç d’un mes des de que l’autorització per a què el fons les financie es publique en la pàgina web del Ministeri d’Administracions Públiques.
L’import màxim de cadascun dels contractes no podran superar els 5 milions d’Euros, els Ajuntaments tindran en compte les ofertes que creen més treball, exigint que el personal contractat estiga desempleat.
A Ador correspon 180 € per habitant multiplicat per 1.400 són 252.000 €.
Com és costum del Sr. Alcalde, no ens demanarà opinió, però nosaltres com no pensem igual, a banda de donar la información, obrim una finestra per a que tothom opine i puga dir com i en què es gastaria estos diners.
Aleshores el que vos demanem és que, en els comentaris, ens digueu què cregueu que està malamament en el poble i voldrieu millora-ho, o que cregueu que falta i que amb estos diners es podria fer. La nostra pretensió és simplement donar unes quantes idees al senyor alcalde, que després de tants anys soldat al silló municipal, les té esgotades.
A tot açò, el dia 24 de desembre, va aparéixer una nota al diari Levante-EMV comunicant el que ací vos demanem.
De l’esmentat Pla naix el FONS D’INVERSIÓ MUNICIPAL, amb 8.000 milions d’Euros i que senyala ben clar que els municipis podran financiar sols obres de nova planificació i execució immediata, aquelles no previstes als pressupostos del 2.009 i que es liciten en el plaç d’un mes des de que l’autorització per a què el fons les financie es publique en la pàgina web del Ministeri d’Administracions Públiques.
L’import màxim de cadascun dels contractes no podran superar els 5 milions d’Euros, els Ajuntaments tindran en compte les ofertes que creen més treball, exigint que el personal contractat estiga desempleat.
A Ador correspon 180 € per habitant multiplicat per 1.400 són 252.000 €.
Com és costum del Sr. Alcalde, no ens demanarà opinió, però nosaltres com no pensem igual, a banda de donar la información, obrim una finestra per a que tothom opine i puga dir com i en què es gastaria estos diners.
Aleshores el que vos demanem és que, en els comentaris, ens digueu què cregueu que està malamament en el poble i voldrieu millora-ho, o que cregueu que falta i que amb estos diners es podria fer. La nostra pretensió és simplement donar unes quantes idees al senyor alcalde, que després de tants anys soldat al silló municipal, les té esgotades.
A tot açò, el dia 24 de desembre, va aparéixer una nota al diari Levante-EMV comunicant el que ací vos demanem.
25/12/08
23/12/08
RESUM DEL PLENARI EXTRAORDINARI DEL DIA 19/12/08
Abans de començar, la nova regidora Susana pren possessió.
A continuació el Sr. Alcalde, en nom de tota la Corporació dóna el condol als familiars del xiquet Marc, agraïnt la preocupació a totes les persones i entitas que s’han interessat.
El Portantveu de Gent d’Ador excusa la no assistència d’un regidor del seu grup degut a l’hora (11,30 h.), demanant al mateix temps que el Plenaris es convoquen fora de l’horari laboral (la vuitena vegada que ho demanem)
El Sr. Alcalde aprofita i també excusa la no assistència d’un regidor del seu Grup.
ORDRE DEL DIA
1.- Ratificació de la urgència de la convocatòria.
El Sr. Alcalde justifica la urgència amb la necessitat de què els assumptes a tractar s’han de publicar al B.O.P abans d’acabar l’any.
Gent d’Ador, replica que fàcilment es podien preveure amb temps, evitant la mobilitat de persones i de recursos que suposa la realització d’un plenari, recordem que els regidors, almenys els de Gent d’Ador, no cobren absolutament ni un Euro, encara que hagen de deixar la faena.
La urgència s’aprova amb els tres vots en contra de Gent d’Ador.
2.- Aprovació, si s’escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió anterior.
Joan assenyala que a l’acta de cada Plenari figuren les preguntes que li formulem, però no les contestacions del Sr. Alcalde, ens expliquen que no poden apareixer ja que no disposen d’elles, insistim en que la solució fàcil seria contestar-les amb més prontitud.
L’acta queda aprovada amb una abstenció de la regidora absent el passat Plenari.
3.- Modificació de Crèdits nº2.
Es tracta de desviar diners per pagar unes despeses no pressupostades. Amb un total de 51.577,96 €, per:
Pagar altre personal de servicis múltiples………….18.577,96€
Interessos operacions tresoreria…………………… 3.000€
Seguretat Social…………………………………….30.000€
Per pagar estes despeses s’utilitzen ingressos no previstos i romanents de gastos generals.
Davant la insistència de les nostres preguntes, el Sr. Alcade ens aclarix que s’ha contractat una persona de SALARI JOVE, (de nou amb el sistema digital). Els interessos corresponen a un pòlissa de 120.000 € que l’Ajuntament ha contractat per utilitzar-la,”si feia falta”. (i tanta falta que fa). La S.S. correspon, sempre segons ells, a l’allargament dels contractes de l’estiu.
4.- Modificació nº2 PAI Ador Fosch.
Ens diuen que votem el segon canvi proposat del PAI ADOR FOSCH.
El Portantveu de Gent d’Ador es queixa:
“Hi ha una petició de rectificació del PAI per l’Empresa i un informe emés per l’Arquitecta Municipal favorable als canvis. Ara volen que votem, si o no, a eixos canvis. ¿Com ens demanen opinar si no tenim ni idea dels informes?. La nostra responsabilitat necessita eixa informació i la necessita amb temps suficient per poder-la estudiar. Mai votarem positivament res que no conegam”.
El Sr. Alcalde, visiblement acalorat, senyala que no ens podem queixar perquè és legal i la informació la tenim en temps i forma. Tere Reig li contesta que serà legal, però no correcta, ni en temps ni forma.
Ràpidament el Sr. Alcalde insta a votar. S’aprova amb els vots en contra de Gent d’Ador.
Acabàrem desitjant-nos tots un BON NADAL.
Ador a 19 de desembre de 2.008
RESUM ELABORAT PEL GRUP MUNICIPAL DE GENT D’ADOR
A continuació el Sr. Alcalde, en nom de tota la Corporació dóna el condol als familiars del xiquet Marc, agraïnt la preocupació a totes les persones i entitas que s’han interessat.
El Portantveu de Gent d’Ador excusa la no assistència d’un regidor del seu grup degut a l’hora (11,30 h.), demanant al mateix temps que el Plenaris es convoquen fora de l’horari laboral (la vuitena vegada que ho demanem)
El Sr. Alcalde aprofita i també excusa la no assistència d’un regidor del seu Grup.
ORDRE DEL DIA
1.- Ratificació de la urgència de la convocatòria.
El Sr. Alcalde justifica la urgència amb la necessitat de què els assumptes a tractar s’han de publicar al B.O.P abans d’acabar l’any.
Gent d’Ador, replica que fàcilment es podien preveure amb temps, evitant la mobilitat de persones i de recursos que suposa la realització d’un plenari, recordem que els regidors, almenys els de Gent d’Ador, no cobren absolutament ni un Euro, encara que hagen de deixar la faena.
La urgència s’aprova amb els tres vots en contra de Gent d’Ador.
2.- Aprovació, si s’escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió anterior.
Joan assenyala que a l’acta de cada Plenari figuren les preguntes que li formulem, però no les contestacions del Sr. Alcalde, ens expliquen que no poden apareixer ja que no disposen d’elles, insistim en que la solució fàcil seria contestar-les amb més prontitud.
L’acta queda aprovada amb una abstenció de la regidora absent el passat Plenari.
3.- Modificació de Crèdits nº2.
Es tracta de desviar diners per pagar unes despeses no pressupostades. Amb un total de 51.577,96 €, per:
Pagar altre personal de servicis múltiples………….18.577,96€
Interessos operacions tresoreria…………………… 3.000€
Seguretat Social…………………………………….30.000€
Per pagar estes despeses s’utilitzen ingressos no previstos i romanents de gastos generals.
Davant la insistència de les nostres preguntes, el Sr. Alcade ens aclarix que s’ha contractat una persona de SALARI JOVE, (de nou amb el sistema digital). Els interessos corresponen a un pòlissa de 120.000 € que l’Ajuntament ha contractat per utilitzar-la,”si feia falta”. (i tanta falta que fa). La S.S. correspon, sempre segons ells, a l’allargament dels contractes de l’estiu.
4.- Modificació nº2 PAI Ador Fosch.
Ens diuen que votem el segon canvi proposat del PAI ADOR FOSCH.
El Portantveu de Gent d’Ador es queixa:
“Hi ha una petició de rectificació del PAI per l’Empresa i un informe emés per l’Arquitecta Municipal favorable als canvis. Ara volen que votem, si o no, a eixos canvis. ¿Com ens demanen opinar si no tenim ni idea dels informes?. La nostra responsabilitat necessita eixa informació i la necessita amb temps suficient per poder-la estudiar. Mai votarem positivament res que no conegam”.
El Sr. Alcalde, visiblement acalorat, senyala que no ens podem queixar perquè és legal i la informació la tenim en temps i forma. Tere Reig li contesta que serà legal, però no correcta, ni en temps ni forma.
Ràpidament el Sr. Alcalde insta a votar. S’aprova amb els vots en contra de Gent d’Ador.
Acabàrem desitjant-nos tots un BON NADAL.
Ador a 19 de desembre de 2.008
RESUM ELABORAT PEL GRUP MUNICIPAL DE GENT D’ADOR
20/12/08
PREMI A L'ALCALDE
La nostra tasca com a oposició al govern de l'Ajuntament, és la de controlar, vigilar i aportar idees noves per que el funcionament general del poble siga el millor possible. La major part de les vegades és una faena prou desagradable, perquè s'ha de criticar contínuament les decisions errònies que pren este equip de govern, obsolet, caduc, autoritari, poc imaginatiu, i agafat al poder com a un clau ardent. A més, en unes condicions més que precàries, on, com déiem l'altre dia, per a ells ni existim, tal és la supèrbia i la vanitat que tenen. Però de vegades, hem de comprendre que la seua tasca també s'ha de valorar, i altres punts de vista diferents al nostre, s'han de tindre en compte. Això acaba de passar: una organització independent i amb cada vegada major prestigi, ha atorgat un premi al Sr. Alcalde d'Ador, la Plataforma pels Pobles de la Safor. Aleshores no podem més que felicitar al cap del nostre govern municipal per haver rebut aquest premi tan prestigiós i important. Fixeu-vos bé si té importància, que d'entre molts candidats a rebre eixe premi, ha sigut ell el guanyador. A més a més en la primera edició: tot un mèrit afegit.
Doncs bé, com déiem, felicitem sincerament al Sr. Alcalde pel seu premi i li desitgem que el disfrute, sobre tot ara que ve Nadal. I es que cadascú té el que es mereix. I com a persones educades que som, donem al César el que és del César.
Si voleu saber quin premi li han donat al Sr. Alcalde i els mèrits fets per a rebre'l, punxeu ací.
Doncs bé, com déiem, felicitem sincerament al Sr. Alcalde pel seu premi i li desitgem que el disfrute, sobre tot ara que ve Nadal. I es que cadascú té el que es mereix. I com a persones educades que som, donem al César el que és del César.
Si voleu saber quin premi li han donat al Sr. Alcalde i els mèrits fets per a rebre'l, punxeu ací.
18/12/08
PLE EXTRAORDINARI I URGENT
Ja veieu quines hores, i ací estem, convocant-vos al plenari estraordinari i urgent, tan urgent que ens han convocat per correu electrònic a les tres de la vesprada, molts dels regidors fins i tot ni se n'adonaran. A açò se le diu fer les coses ben fetes. I nosaltres ens preguntem: esta manera de procedir està inclosa en la CARTA DE BONES MANERES, impulsada per la Generaltitat, governada pel PP?
Ah, perdoneu, es que a Ador encara no s'ha aprovat, i això que és d'obligada aprovació per tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana. Però es veu que Ador té bula.
NOTIFICACIÓ
de sessió extraordinària i urgent del Ple de l'Ajuntament, a celebrar el dia 19 de desembre de 2008, a les 13,00 hores.
Complint el que ha resolt l'Alcaldia per Decret d'aquesta data, li notifique la convocatòria a l'expressada sessió que tindrà lloc al Saló de Sessions d'aquest Ajuntament, amb el següent
ORDRE DEL DIA
1.- Ratificació de l’urgència de la convocatòria.
2.- Aprovació, si s'escau de l'esborrany de l'acta de la sessió anterior.
3.- Modificació de crèdits, n. 2
4.- Modificació n. 2, Pla Parcial Ador Fosch.
Ador 18 de desembre de 2008.
EL SECRETARI
Ah, perdoneu, es que a Ador encara no s'ha aprovat, i això que és d'obligada aprovació per tots els ajuntaments de la Comunitat Valenciana. Però es veu que Ador té bula.
NOTIFICACIÓ
de sessió extraordinària i urgent del Ple de l'Ajuntament, a celebrar el dia 19 de desembre de 2008, a les 13,00 hores.
Complint el que ha resolt l'Alcaldia per Decret d'aquesta data, li notifique la convocatòria a l'expressada sessió que tindrà lloc al Saló de Sessions d'aquest Ajuntament, amb el següent
ORDRE DEL DIA
1.- Ratificació de l’urgència de la convocatòria.
2.- Aprovació, si s'escau de l'esborrany de l'acta de la sessió anterior.
3.- Modificació de crèdits, n. 2
4.- Modificació n. 2, Pla Parcial Ador Fosch.
Ador 18 de desembre de 2008.
EL SECRETARI
Subscriure's a:
Missatges (Atom)