Pel que es veu, la crisi al sr. alcalde no li afecta, els seus ingressos estan ben assegurats després de vint-i-tres anys al front de l'alcaldia, i que els demés regidors hagen de perdre unes hores de la seua feina per acudir al ple a ell això no l'importa, al contrari, si són de l'oposició, se n'alegra i tot. Diguem açò perquè, com ja sabeu, la setmana passada hi hagué un ple extraordinari on es tractaren moltes coses rellevants. Eixe plenari, amb tota la mala fe i la mala intenció del món, es posà la setmana passada per fastidiar en lo possible als regidors i fer-los perdre un matí de feina, quan, en lo mal que està el país, deguem treballar tots el més possible per intentar millorar la situació. A més a més, convocar un plenari li suposa a l'ajuntament una serie de despeses, unes despeses que paguem entre tots; si les pagara el sr. alcalde de la seua butxaca seria una altra cosa. Aleshores, no s'hagueren pogut tractar tots els assumptes de la setmana passada en este plenari ordinari, plenari que el sr. alcalde, i nosaltres, ja sabíem que es convocaria esta setmana? I si no, fixeu-vos en l'ordre del dia:
1-Lectura i aprovació de l'acta del plenari anterior.
2-Festes locals 2011
3-Decrets d'alcaldia
4-Precs i preguntes.
No cregueu que és una burla descarada del sr. alcalde, no sols a l'oposició, si no a tot el poble?
El ple serà a les 11,30 del matí, hora perfecta per anar a la platja. Aleshores, i sense que servisca de precedent, aneu-vos-en a la platja, i preneu el sol, de segur que aprofitareu més el temps que anant a l'Ajuntament.
EN CASTELLANO
Por lo que se ve, la crisis en el sr. alcalde no le afecta, sus ingresos están bien asegurados después de veintitrés años al frente de la alcaldía, y que los demás concejales deban perder unas horas de su trabajo para acudir al pleno a él no le importa, al contrario, si son de la oposición, hasta se alegra. Decimos esto porque, como ya sabéis, la semana pasada hubo un pleno extraordinario donde se trataron muchos temas relevantes. Ese pleno, con toda la mala fe y la mala intención del mundo, se puso la semana pasada para fastidiar en lo posible a los concejales y hacerles perder una mañana de trabajo, cuando, con lo mal que está el país, deberíamos trabajar todo lo posible para intentar mejorar la situación. Además , convocar un pleno le supone al ayuntamiento una serie de gastos, unos gastos que pagamos entre todos; si los pagare el sr. alcalde de su bolsillo sería otra cosa. Entonces, no se hubieran podido tratar todos los asuntos de la semana pasada en este pleno ordinario, pleno que el sr. alcalde, y nosotros, ya sabíamos que se convocaría esta semana? Y si no, fijaos en el orden del día:
1-Lectura y aprobación del acta del pleno anterior.
2-Fiestas locales 2011
3-Decretos de alcaldía
4-Ruegos y preguntas.
No creéis que es una burla descarada del sr. alcalde, no solo a la oposición, sino a todo el pueblo?
El pleno será a las 11,30 de la mañana, hora perfecta para ir a la playa. Por tanto, y sin que sirva de precedente, marchaos a la playa, y tomad el sol, seguro que aprovecharéis más el tiempo que yendo al Ayuntamiento.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada