12/8/10

ACOMIADAMENT DEL POLICIA NOCTURNE

Pel decret d'Alcaldia nº 46/2010 i amb l'excusa de reducció de gastos de personal, el sr. alcalde despedí a Sebastián Cozas, el policia local que feia tasques nocturnes, el passat mes de maig.
Malgrat que el veïns d'Ador paguem els impostos més cars de tota la Safor, ens hem quedat sense un dels serverveis més essencials dels que gaudíem, doncs conforme estan els temps, amb la delinqüència i la inseguretat que hi ha, ningú pot dir que no és un servei necessari. A més a més, este policia en moltes ocasions, fins i tot patint agressions físiques, ha servit amb diligència i lleialtat a tots els ciutadans del poble.
En el decret referenciat, el sr. alcalde detalla les causes de l'acomiadament reflectides en el PLA ECONÒMIC FINANCER DE REEQUILIBRI, i concretades en l'apartat de MESURES CONCRETES PER REDUIR DESPESES DE PERSONAL (tinguem en compte que en esta legislatura ha fet, ni més ni menys, que tres funcionaris), a saber:
1-Revisió de la plantilla de personal.
2-Reducció d'hores extraordinàries.
3-Reduir les contractacions laborals temporals a lo estrictament necessari.
Per tot açò resol:
SUPRIMIR el servei de VIGILÀNCIA NOCTURNA, rescindint el contracte de treball d'en Sebastián Cozas Hernández amb efectes des d'el dia 12 de maig de 2010.
Esta resolució l'afectat l'ha recorregut per acomiadament improcedent. Podeu informar-vos millor clicant ací.
Com podeu comprovar, una vegada més (i ja en són un fum), el sr. alcalde ens torna a demostrar que no té ni idea, després de vint-i-tres any al capdavant de l'Ajuntament, d'administrar els diners que religiosament paguem amb els nostres impostos. I no els sap administrar simplement perquè encara no ha aprés a establir prioritats; el seu egocentrisme i la seua vanitat interposen per davant els seus interessos personals (aquells que li reporten vots com dinars i sopars per als vells...), als interessos comunitaris.
Gent d'Ador se solidaritza amb Sebastián, li agraïx el servei tan extraordinari donat al poble durant el temps que ha estat ací i li desitja el millor. I que ojalà prompte estiga de nou entre nosaltres.

EN CASTELLANO:

Por el decreto de Alcaldía nº 46/2010 y con la excusa de reducción de gastos de personal, el sr. alcalde despidió a Sebastián Cozas, el policía local que hacía tareas nocturnas, el pasado mes de mayo.
A pesar de que los vecinos de Ador pagamos los impuestos más caros de toda la Safor, nos hemos quedado sin uno de los servicios más esenciales de los que gozábamos, pues, como están los tiempo, con la delincuencia y la inseguridad que hay, nadie puede decir que no es un servicio necesario. Además, este policía en muchas ocasiones, incluso sufriendo agresiones físicas, ha servido con diligencia y lealtad a todos los ciudadanos del pueblo.
En el decreto referenciado, el sr. alcalde detalla las causas del despido reflejadas en el PLAN ECONÓMICO FINANCIERO DE REEQUILIBRIO, y concretadas en el apartado de MEDIDAS CONCRETAS PARA REDUCIR GASTOS DE PERSONAL (tengamos en cuenta que en esta legislatura ha hecho, ni más ni menos, que tres funcionarios), a saber:
1-Revisión de la plantilla de personal.
2-Reducción de horas extraordinarias.
3-Reducir las contrataciones laborales temporales a lo estrictamente necesario.
Por todo esto resuelve:
SUPRIMIR el servicio de VIGILANCIA NOCTURNA, rescindiendo el contrato de trabajo de D. Sebastián Cozas Hernández con efectos desde el día 12 de mayo de 2010.
Esta resolución el afectado la ha recurrido por despido improcedente. Podéis informaros mejor clicando aquí.
Como podéis comprobar, una vez más (y ya son un muchas), el sr. alcalde nos vuelve a demostrar que no tiene ni idea, después de veintitrés años como máximo dirigente local, de administrar el dinero que religiosamente pagamos con nuestros impuestos. Y no los sabe administrar simplemente porque aún no ha aprendido a establecer prioridades; su egocentrismo y su vanidad interponen por delante sus intereses personales (aquellos que le reportan votos como hacer comidas y cenas para los jubilados...), a los intereses comunitarios.
Gent d'Ador se solidariza con Sebastián, le agradece el servicio tan extraordinario prestado en el pueblo durante el tiempo que ha estado aquí y le desea lo mejor. Y que ojalá pronto esté de nuevo entre nosotros.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Com bé dius, açò no deixa vots. Com si de la postguerra es tractara, la majoria de la gent, vol veure el plat ple, quan més vegades millor. Com deien els romans: pa i circ. Tot lo demés és llançar els diners