24/7/07

SESSIÓ EXTRAORDINARIA DEL PLE DEL 13 07 2007

ORDRE DEL DIA

1r. Aprovació de l’esborrany de l’acta anterior. APROVAT.

2on. Periodicitat de les sessions del ple.
Es va aprobar per part del P.P. que el Ple es celebre cada tres mesos (mínim legal) i pel matí.
La proposta de Gent d’Ador era bimensual i per les vesprades per què pogueren assistir els veïns del poble. Contestaren que l’estudiarien.

3r.Creació i composició de la Junta de Govern.
Es va aprobar per unanimitat. La formaran, l’alcalde més tres regidors que ell anomena.

4rt. Nomenament dels representants de la Corporació en els Òrgans Col.legiats.
Consell Escolar: Rosa Carmen Puig.
Consorci Provincial de Bombers: Juan Vicente Estruch.
Xarxa de Municipis Valencians: Juan Vicente Estruch.

5é Informació de l’alcaldia del nomenament de regidors.
Membres Comissió de Govern: Rosa Carmen Puig, Antonio Miñana i Francisco Faus.
Tinents d’Alcalde: Rosa Carmen Puig, Antonio Miñana i Francisco Faus.
Delegacions d’Alcaldia:
Hisenda, Cultura, Educació i festes: Rosa Carmen Puig.
Urbanisme i Agricultura: Antonio Miñana.
Esports i Joventut: Francisco Faus .
Servei Socials, Dona i Majors: Rosa Mascarell.

6é. Comissió Especial de Comptes:
Pel P.P. Rosa Carmen Puig i Antonio Miñana.
Per Gent d’Ador: Valentín Gregori.

7é. Constitució dels Grups Polítics.
Grup del P.P. Portaveu : Rosa Carmen Puig.
Grup de Gent d’Ador: Valentín Gregori

8é. Nomenament de tresorer.

Es va nomenar Rosa Carmen Puig. El grup Gent d’Ador votà en contra, ja que ens demanaren responsabilitat solidària a la seua gestió però sense donar-nos cap possibilitat de participació.

9é. Festes locals 2008.
S’aprovà per unanimitat:
Dia 20 d’agost 2008 festivitat de la Mare de Déu de Loreto.
Dia 21 d’agost 2008 festivitat del Santíssim Crist de l’Empar.

10é. Liquidació pressupost 2006.
Sols era donar compte al ple.

11é. Modificació crèdits pressupost 2007.
Es tracta d’un remanent de tresoreria de l’exercici 2006, recuperat per pagar noves despeses.
La no participació en l’elaboració de l’esmentat pressupost, ens abocà a abstindre’ns.

12é. Certificació obres Plaça Major.
Era la certificació nº1 signada per l’arquitecta i el contratista.
Ens abstinguérem.

13é. Contractació obres C/ Sant Vicent.
Es donà compte de l’expedient de contractació per adjudicar la urbanització i ampliació del carrer Sant Vicent.
Gent d’Ador va opinar que era primer saber si es pot eixamplar la part estreta que connecta amb la pujada de l’ermita, abans de fer obres.
Ens abstinguérem.

14é. PAI Ador Fosch II. Bases Particulars.
En coherència amb el nostre programa electoral i després de reunir-nos amb els propietaris interessats, vam votar a favor.

15é. Modificació Pla Parcial Raconch.
Vam votar a favor de la modificació en altura de les naves del polígon. Actualment les noves eines de treball són més altes que quan s’aprovaren.

16é. Contractació obres Quintanes.
Vam votar a favor d’aquesta millora paisatgística corresponent a una parcel.la propietat del poble.

Nota: Aquelles persones interesades que vulguen més informació de qualsevol dels punts tractats, poden preguntar als regidors de Gent d’Ador, també asistir a les reunions que hi organitza.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Respecte de l'obertura del C/ sant vicent caldria insistireu en la necessitat de complir la normativa urbanística aprovada per la qual aqueixa casa ha de retirar-se; malgrat tot s'han autoritzat les obres sense aplicar-li la normativa. Amb això s'evitaria el trànsit des de l'ermita pel centre del poble. Cal que tingueu també en compte que el final d'aqueix carrer té un perillós desaigüe de l'aigua de pluja.

Anònim ha dit...

Todos los dias paseo con mi perro por esa calle y realmente seria una pena que ahora que se va a urbanizar se dejara como está, siendo como parece que las dos casas que cierran la entrada tienen aprobado un retiro.
No creo que los actuales técnicos del ayuntamiento quieran "cagarla",¡huy!, perdón, como parece ser que hicieron los anteriores autorizando las obras.

Anònim ha dit...

Y digo yo. Hace años se ordenaron retiros en varias casas para permitir un mejor paso de vehículos en C/ La Canal, en C/ Fernando Miñana y en la plaza la Font. ¿Qué problema existe ahora para que se aplique la normativa legal aprobada y se efectuen los retiros establecidos para que la C/ Sant Vicent tenga el ancho adecuado al principio de la calle?
¿Tienen algún interés oculto las autoridades locales en que esto no se cumpla como en otros casos? Porque, ¿cómo se da permiso de obra a ese solar sin exigirle el retiro correspondiente? Esperemos que el buen sentido se aplique en este caso y se rectifique, si es que hay que rectificar.

Anònim ha dit...

He llegit els comentaris a este punt del Ple i em ve a la memòria que, recentment l'alcalde ha perdut el pleit que tenia amb els propietaris de la casa de Baltasar,
perquè els exigia que se'n retiraren per eixamplar el carrer i a més volia, mira per on, que ells corregueren amb les despeses.
Per què tant d'interés en uns casos i tant poc en altres sent que presumiblement s'hi actua en benefici del poble?

Anònim ha dit...

No vaig poder votar en la enquesta sobre l'horari dels Plens però em sembla que posar entrebancs a la plena participació dels membres del plenari, en aquests cas a Gent d'Ador, és res democràtic donat que representeu un gran nombre de persones del poble i, a més, les vostres opinions i propostes de segur complementen les que el PP puga presentar. No crec que les vostres propostes vagen en contra dels interesos de les persones que hi vivim a Ador. Una altra cosa és que vos deixen participar-hi per si de cas els feu ombra.

Anònim ha dit...

La imprevisió, la improvització o les presses no són bones conselleres alhora de fer les coses i menys si com deia aquell s'hi fan sense veure altres alternatives.
Com ho farem perquè no s'hagi de canviar més endavant, o simplement perquè els usuaris actuals o els del futur no s'hi posen les mans al cap cada vegada que passen per allí.
Un carrer nou no pot quedar com diuen de vegades, com un xurro, essent que hi ha solució per evitar-ho. I si s'ha d'indemnitzar quelcom que s'hi faci, perquè hi ha diners, però s'hi llancen en dinars i berenars a la recersa d'uns vots.

Anònim ha dit...

Enhorabona per aquest blogg! És molt d'agrair que hi haja algú que s'interesse realment pel poble i es preocupe i informe als veins de fets que van més enllà de setmanes culturals, sopars d'ames de casa, jubilats i altres...(que també està molt bé...)Quina por té el senyor alcalde a que la gent acudisca als plens??? Ja en tenim prou de dictadures!! Ja és hora que hi hagen més opinions!!!Continueu així, teniu moltíssima gent jove que us recolza!

Anònim ha dit...

¿Para qué se presenta la gente en unas listas electorales?...
La respuesta es obvia: solucionar los problemas que se van presentando.
!Pues que lo hagan, coño¡

Anònim ha dit...

El regidors del PP deuen de ser uns gestors extraordinaris. A més dels títols acadèmics que segurament tenen, deuen d'haver fet màsters en gestió administrativa.
La prova la tenim en la quantitat de càrrecs que s'han repartit en el darrer Ple; i més perquè no n'hi han!
Per contra, els regidors de Gent d'Ador, pobrets on es pensaveu que anaveu?, no deuen de tenir cap tipus de capacitació per gestionar, i la prova està en la quantitat de responsabilitats que els han assignat els del PP.
No serà que tenen por?