28/7/08

COMIAT DE VALENTIN

Estimats companys i amics de Gent d’Ador,

Fa unes setmanes vaig presentar la meua dimissió com a regidor de l’Ajuntament d’Ador.

La meua nova situació familiar no hem permetia atendre correctament les responsabilitats que com a primer regidor del grup municipal Gent d’Ador, em corresponia, i d’ací la meua decisió personal.

Agraïsc l’estima que la gent d’Ador i en particular els que anàveu junts amb mi en la llista del grup municipal Gent d’Ador, m’ha mostrat al llarg del temps que hem estat junts.

Espere que el treball començat fa més d’un any, amb reunions quinzenals, continue amb entusiasme, dirigit ara per Joan, el qual encapçalarà des d’ara el grup municipal de Gent d’Ador.

De tots m’enduc un bonic record i m’agradaria que vosaltres també el tinguéreu de mi.

Fins sempre,

Valentín

3 comentaris:

Anònim ha dit...

un altre any que arriba la contribucio. pareix que els sobren els diners , pero ami no. es vergonyos com un poble de 1400 abitans paguem la barbaritat que es paga en ador,cuant en altres pobles que tenen i fan mes cosses que en ador, es pague la mitat.

Anònim ha dit...

Tots els mesos pagar hipoteca de la casa i les pagues extraordinàries per a pagar la contribució; més de 1000 € on està el progrés que ens ha portat el senyor alcalde?
Si eixa enorme muralla que ha deixat fer a “Monte corona” ens pagara les contribucions del poble… Ni així la voldria!!!

Anònim ha dit...

Una pena la dimiso de valentin, yo el veia com a nou alcalde del poble. Segur que amb ell sageren solventat tots els problemes que es ha donat el actual alcalde.