20/9/10

OPOSICIONS PLACES D'AGUTZILS

Ajuntament d'Ador
Edicte de l'Ajuntament d'Ador sobre convocatòria d'oposicions de places d'agutzils.
EDICTE

Mitjançant una resolució de set de setembre de 2010, l'Alcaldia d'este Ajuntament ha acordat la convocatòria pública de concurs-oposició, per a la provisió de 2 VACANTS Escala Administració Especial. Agrupació Professional Disp. Add. 7ª LEBEP. Subaltern, que es regirà per les BASES següents:
Bases per a la consolidació d'ocupació de dos places de funcionari agutzil, vacants en la plantilla d'este Ajuntament.
Primera. Objecte de la convocatòria.
L'objecte de la present convocatòria és la consolidació d'ocupació de dos places d'Agutzil funcionari, existents en la plantilla d'este Ajuntament, a l'empara de què disposa la disposició transitòria quarta de la Llei 7/2007 de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Les places a consolidar pertanyen a l'oferta d'Ocupació Públic de 2008 i estan enquadrades en la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament, pertanyents al grup E Escala Administració Especial, Agrupació Professional Disposició Addicional 7ª LEBEP, Subaltern.
Segona. Normativa d'aplicació.
La realització de les proves selectives se subjectarà, en tot el no expressament previst en les presents bases, a les bases generals aprovades per mitjà de resolució de 14 de novembre del 2005, del director general d'Administració Local de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques de la Generalitat Valenciana, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 15 de Desembre del 2005 amb la correcció d'errors publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 21 de març del 2006, i en el Butlletí Oficial de la Província de València de 15 de maig del 2006 (text complet i corregit), excepte les que hagen sigut modificades per l'aprovació de la llei 7/2007 de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
Tercera. Condicions d'admissió dels aspirants.
Per a poder participar en el procés selectiu serà necessari reunir els següents requisits:
a) Tindre la nacionalitat espanyola sense perjuí de què disposa l'article 57 de la Llei 7/2007 de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tindre complits 16 anys i no excedir, si és procedent, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas el personal laboral, en el que haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació públic.
e) Posseir el Certificat d'Escolaritat o equivalent o en condicions d'obtindre'l expedit d'acord amb la legislació vigent. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.
f) Tenir els carnets de conduir A1, A i B
Quarta. Instàncies i admissió d'aspirants.
Les instàncies , conforme el model de l'annex I de la convocatòria, es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament d'Ador, dirigides Al Sr. Alcalde-Presidente, en els termes establits en l'article 38.4 de la Llei 30/92 de la LRJAP i P AC i hauran de ser presentades dins del termini de 20 dies naturals comptats a partir del dia següent a la publicació de l'anunci de l'extracte de les bases de la present convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
A la instància s'adjuntarà: fotocòpia del DNI, relació de mèrits que a efectes de la fase de concurs al•leguen els aspirants, havent d'acompanyar-se de l'original per a la seua compulsa i document acreditatiu de l'ingrés dels drets d'examen per import de 75 € i que haurà d'ingressar-se en el compte municipal núm. 2077 0151 23 3100236569 (Bancaixa).
Quinta. Admissió d'aspirants.
Acabat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia de la Corporació, dictarà resolució, en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, establint a efectes de reclamacions el termini de 10 dies, de conformitat amb la Llei 30/92 LRJAP i PAC.
Posteriorment l'Alcaldia declararà aprovada la llista definitiva d'admesos i exclosos publicant-se en el Butlletí Oficial de la Província, junt amb la composició del Tribunal, lloc, data i hora de començament del primer exercici.
Sexta.Tribunal Qualificador.
El tribunal qualificador estarà compost pels següents membres, tots ells amb veu i vot.
President: Un funcionari de l'Administració Local
Secretari: el de la Corporació
Vocals: dos funcionaris de l'Administració Local i un representant de la Generalitat Valenciana.
La designació dels membres del tribunal inclourà la dels respectius suplents, i es farà pública al costat de la llista d'admesos i exclosos. Els vocals del tribunal posseiran igual o superior titulació acadèmica que l'exigida per als llocs de treball oferits.
Sèptima. Proves selectives.
La llei 7/2007 de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, establix la regulació dels processos selectius de consolidació d'ocupació temporal d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat. En la fase de concurs podran valorar-se, entre altres mèrits, l'experiència en els llocs de treball ocupats per personal interí o laboral de forma continuada i amb anterioritat a l'1 de gener del 2005.
El procediment utilitzat per a la consolidació d'ocupació serà el de concurs-oposició, amb subjecció a estes bases i tenint en compte els següents criteris i valoracions:
1. Fase d'oposició. Estarà composta de dos exercicis obligatoris per a tots els aspirants i eliminatoris.
Primer exercici: Consistirà en la resolució per escrit d'un qüestionari de preguntes a desenrotllar pels opositors, referents al temari. El temps màxim per a la realització d'este exercici serà de dos hores.
En este exercici es valorarà el domini teòric de l'aspirant sobre el temari.
Segon exercici: Consistirà en la resolució de dos supòsits o casos pràctics, elegits per sorteig d'entre els aportats pels membres del tribunal, relacionats amb les funcions pròpies de la plaça convocada.
En esta part es valorarà l'anàlisi, plantejament i resolució pràctica dels supòsits plantejats a l'aspirant.
Qualificació. Cada u dels dos exercicis de la mencionada fase seran eliminatoris i qualificats fins a un màxim de 10 punts, sent necessari per a aprovar un mínim de 5 punts en cada u d'ells. Les qualificacions s'obtindran per la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades pels membres del tribunal. La puntuació de la fase d'oposició serà la mitjana aritmètica de les puntuacions obtingudes en els dos exercicis.
2. Fase de concurs. Amb els aspirants que hagen superat la fase d'oposició se celebrarà la de concurs, per a això el tribunal es reunirà als efectes de qualificació i puntuació dels mèrits al•legats i degudament acreditats. En qualsevol cas la màxima puntuació, que puga obtindre's en la fase de concurs no excedirà mai d'un 40% de la puntuació total del concurs- oposició. La valoració dels mèrits al•legats pels aspirants s'ajustarà al següent barem:
A) Experiència professional: pels servicis efectivament prestats com agutzil en l'Ajuntament d'Ador, amb vincle de caràcter temporal o interí es valorarà a 0.4 punts per any o fracció, fins a un màxim de 4 punts. Els servicis prestats com agutzil en qualsevol altra administració es valoraran a 0.4 punts per any o fracció, fins a un màxim de 2 punts.
La justificació es farà per mitjà de certificat oficial expedit a l'efecte.
B) Coneixements de valencià. El coneixement de valencià es valorarà fins a un màxim de 0.65 punts, d'acord amb la possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.
- Certificat grau elemental: 0.50 punts
- Certificat grau mitjà: 0.60 punts
- Certificat grau superior: 0.65 punts
C) Altres requisits
Tindre el carnet de conduir BTP, 1 punt
D)Entrevista. Consistirà a realitzar una entrevista davant del tribunal, que podrà obtindre de l'aspirant la informació necessària per a la valoració de les seues experiències referides als mèrits al•legats i coneixements relacionats amb les tasques que ha de desenvolupar. Es valorarà fins a un màxim d'1 punt.
Octava. Puntuació final i relació d'aprovats.
La suma dels punts obtinguts en la fase d'oposició, amb la qual cosa resulte de l'aplicació del barems de la fase del concurs, donarà la qualificació final en virtual de a qual el tribunal formularà la relació d'aprovats per orde de puntuació, no podent sobrepassar estos el nombre de places convocades.
La relació final d'aprovats es publicarà en el tauler d'anuncis de l'ajuntament i la dita relació serà elevada pel tribunal qualificador a l'Alcaldia amb proposta de nomenament de funcionari de carrera a la plaça convocada.
Novena. Presentació de documentació i nomenament.
En el termini de vint dies hàbils a comptar de la publicació en el tauler d'anuncis de l'ajuntament la relació d'aprovats. Els aspirants que figuren en la mateixa hauran de presentar en el termini de 20 dies naturals els documents acreditatius de les condicions de capacitat i requisits exigits en la convocatòria.
Transcorregut el dit termini l'alcaldia procedirà al nomenament, com a funcionaris de carrera dels aprovats en les places objecte de la convocatòria, obrint-se un termini de 30 dies hàbils per a procedir a la corresponent presa de possessió.
Desena. Incidències.
El tribunal queda facultat per a resoldre els dubtes que es presenten i prendre els acords necessaris per al bon orde de l'oposició en tot el no previst en estes bases o en la legislació vigent aplicable.
Onzena. Vinculació de les bases.
Les presents bases vinculen a l'Administració, al Tribunal i als que participen en les proves selectives, i tant la present convocatòria com tots els actes administratius que deriven d'ella i de les actuacions del tribunal podran ser impugnats pels interessats en els casos, terminis i forma establida en la LRJAP i del PAC.
Estes bases són definitives en via administrativa i contra les mateixes pot interposar-se recurs de reposició davant de l'alcalde de l'Ajuntament d'Ador, durant el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província o recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats contenciós administratiu de València en el termini de dos mesos a comptar des de la seua publicació.

------------------------------ VEURE PDF --------------------------------------------

ANNEX II. Temari
1. La Constitució Espanyola de 1978: Estructura i Principis Fonamentals
2. Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: Institucions.
3. El municipi: El terme municipal, la població l'empadronament.
4. Òrgans de govern del municipi: L'Alcade, els tinents d'Alcalde, els regidors, el ple de l'Ajuntament, la Junta de Govern local.
5. Drets i deures dels funcionaris públics locals. Règim d'Incompatibilitats.
6. El procediment administratiu local: dimensió temporal del procediment administratiu: dies i hores hàbils, còmput de terminis, comunicacions i notificacions, pràctica de la notificació.
7. El térme municipal d'Ador i les seues urbanitzacions.
8. El callejero d'Ador i les seues infraestructures.
9. Història, geografia i patrimoni d'Ador.
10. Calendari festiu: festes patronals i esdeveniments populars.
Ador, a 7 de setembre del 2010.-L'alcalde, Juan Vicente Estruch Estruch.
2010