29/9/10

RESUM PLE ORDINARI DEL DIA 30-07-2010

Oberta la sessió pel Sr. Alcalde, el portaveu de Gent d’Ador demana la paraula per excusar la falta d’assistència de regidors del seu grup degut a l’hora de la convocatòria d’aquest Plenari, 11,30 h. de matí, i demana que el pròxim siga convocat fora de l’horari laboral. Aquesta petició li l’hem feta 23 vegades i, fins ara ni cas.
La convocatòria de dos Plenaris seguits amb menys de set dies de l’un a l’altre diu molt poc de la planificació que realitza el Sr. Alcalde, quan va aprovar fer els ordinaris cada tres mesos.
Aquest Plenari no té sentit, els punts a tractar són de pur tràmit i podria haver-los inclòs en l’anterior.
El primer punt, l’aprovació de l’acta de la sessió anterior, fou per unanimitat.
El segon es tractava d’aprovar les festes per l’any 2.011, que seran el dia 17 i 18 d’agost.
Tercer punt: Decrets d’Alcaldia.
Tots els decrets firmats pel Sr. Alcalde fins a dia d’avui són comunicats al Plenari, simplement per a què els regidors s’assabenten de la seua existència. No deixa que es lligen i menys encara opinar i preguntar. Així ho vol l’Alcalde i així es fa, malgrat la protesta formal del portaveu de Gent d’Ador. Total transparència, participació i respecte a l’opinió dels altres. Esta és la democràcia que es practica a l’Ajuntament d’Ador.
Encara que al Plenari no ens deixen opinar, nosaltres disposem d’esta finestra on direm i explicarem tots els decrets amb plena llibertat.

ACOMIADAMENT DEL POLICIA NOCTURN


El primer, segon i tercer decret expliquen la situació econòmica de l’Ajuntament d’Ador, i la utilització que fa d’ells el Sr. Alcalde per justificar l’acomiadament del Policia Local nocturn que teniem des de fa temps.
Com l’Ajuntament d’Ador gastava més que podia, el 29 de gener de 2.010, el Plenari Municipal, obligat per llei, va aprovar un Pla d’Estabilitat per igualar els ingressos als gastos i evitar la ruïna municipal. S’aprovaren unes mesures que resumim:
1ª MESURA. DISMINUCIÓ DE GASTOS DE PERSONAL.
2ª MESURA. REDUCCIÓ D’HORES EXTRAORDINÀRIES.
3ª MESURA. REDUIR LES CONTRACTACIONS LABORALS.

Amb aquesta excusa, l’Alcalde, sense explicació i per decret, suprimix el Servici de Vigilància Nocturn, despedint al Policia titular, el dia 12 de maig de 2.010.
Si l’any 2.009 es va gastar en personal 498.074 €, i, per al 2.010 ha pressupostat i aprovat 502.024 €, no té excusa ni raó per eliminar el servei de vigilància nocturn, tan necessari al nostre poble. “El despido” ja li costa a l’Ajuntament més de 4.000 €, i encara no s’ha acabat, hi haurà juí i altres coses. Quan s’acabe ho farem públic i explicarem com utilitza els diners de tots el Sr. Alcalde.

LA DIPU ET BECA.

En aquest Ple, mitjançant dos resolucions i una certificació, ens ensenya com el Sr. alcalde, sense dir-nos res, ha seleccionat als tres estudiants que treballaran tres mesos a l’Ajuntament amb un sou de 500 € mensuals. Ho trau ara, quan ja han passat dos Plenaris i porten un mes treballant. El menyspreu a l’oposició i l’opacitat són les millors armes antidemocràtiques que utilitza sovint el Sr. Alcalde.

RESTAURACIÓ CAPELLA DE L’ESGLÉSIA PARROQUIAL D’ADOR.

Ens ensenya noves resolucions, firmades fa alguns mesos, la primera el 3 de maig d’enguany, on ens diu el procediment utilitzat.
Procediment d’adjudicació: Negociat sense publicitat.
Pressupost del contracte: 90.000 € sense I.V.A.
Expedient Num.: Ruralter 2
Òrgan de contractació competent: Alcaldia.

Aquestes lletres escrites en negreta volen deixar legalment clar que el Sr. Alcalde, sols ell, ha negociat i donat esta obra a qui li ha donat la gana, ni pregunta, ni diu, ni consulta, ni res. A l’Oposició la ninguneja tant que si poguera l’eliminaria, no li fem ninguna falta, ¿perquè serà?
Falta dir que esta subvenció que ve d’Europa, la tenen tots els pobles i, segons la documentació que tenim, li l’ha adjudicada a l’empresa: ART I RESTAURACIÓ X. FERRAGUT S.L.

EN CASTELLANO:

Abierta la sesión por el Sr. Alcalde, el portavoz de Gent d'Ador pide la palabra por excusar la falta de asistencia de concejales de su grupo debido a la hora de la convocatoria de este Plenario, 11,30 h. de mañana, y pide que el próximo sea convocado fuera del horario laboral. Esta petición ya la hemos hecho 23 veces y, hasta ahora ni caso.
La convocatoria de dos Plenarios seguidos con menos de siete días de uno al otro dice muy poco de la planificación que realiza el Sr. Alcalde cuando aprobó hacer los ordinarios cada tres meses.
Este Plenario no tiene sentido, los puntos a tratar son de puro trámite y podría haberlos incluido en el anterior.
El primer punto, la aprobación del acta de la sesión anterior, fue por unanimidad.
El segundo se trataba de aprobar las fiestas para el año 2.011, que serán el día 17 y 18 de agosto.
Tercer punto: Decretos de Alcaldía.
Todos los decretos firmados por el Sr. Alcalde hasta día de hoy son comunicados al Plenario, simplemente para que los concejales se enteren de su existencia. No deja que se lean y menos aún opinar y preguntar. Así lo quiere el Alcalde y así se hace, a pesar de la protesta formal del portavoz de Gent d'Ador. Total transparencia, participación y con respeto a la opinión de los otros. Esta es la democracia que se practica en el Ayuntamiento de Ador.
Aunque en el Plenario no nos dejan opinar, nosotros disponemos de esta ventana donde diremos y explicaremos todos los decretos con plena libertad.

DESPIDO DEL POLICÍA NOCTURNO

El primero, segundo y tercer decreto explican la situación económica del Ayuntamiento de Ador, y la utilización que hace de ellos el Sr. Alcalde para justificar el despido del Policía Local nocturno que teníamos desde hace tiempo.
Como el Ayuntamiento de Ador gastaba más que podía, el 29 de enero de 2.010, el Plenario Municipal, obligado por ley, aprobó un Plan de Estabilidad para igualar los ingresos a los gastos y evitar la ruina municipal. Se aprobaron unas medidas que resumimos:
1a MEDIDA. DISMINUCIÓN DE GASTOS DE PERSONAL.
2a MEDIDA. REDUCCIÓN DE HORAS EXTRAORDINARIAS.
3a MEDIDA. REDUCIR LAS CONTRATACIONES LABORALES.

Con esta excusa, el Alcalde, sin explicación y por decreto, suprime el Servicio de Vigilancia Nocturno, despidiendo al Policía titular, el día 12 de mayo de 2.010.
Si el año 2.009 se gastó en personal 498.074 €, y, para el 2.010 ha presupuestado y aprobado 502.024 €, no tiene excusa ni razón para eliminar el servicio de vigilancia nocturno, tan necesario en nuestro pueblo. “El despido” ya le cuesta al Ayuntamiento más de 4.000 €, y aún no se ha acabado, habrá juicio y otras cosas. Cuando se acabe lo haremos público y explicaremos cómo utiliza el dinero de todos el Sr. Alcalde.

LA DIPU TE BECA.

En este Pleno, mediante dos resoluciones y una certificación, nos enseña cómo el Sr. alcalde, sin decirnos nada, ha seleccionado a los tres estudiantes que trabajarán tres meses en el Ayuntamiento con un sueldo de 500 € mensuales. Lo saca ahora, cuando ya han pasado dos Plenarios y llevan un mes trabajando. El menosprecio a la oposición y la opacidad son las mejores armas antidemocráticas que utiliza a menudo el Sr. Alcalde.

RESTAURACIÓN CAPILLA DE LA IGLESIA PARROQUIAL DE ADOR.

Nos enseña nuevas resoluciones, firmadas hace algunos meses, la primera el 3 de mayo de este año, donde nos dice el procedimiento utilizado.
Procedimiento de adjudicación: Negociado sin publicidad.
Presupuesto del contrato: 90.000 € sin I.V.A.
Expediente Núm.: Ruralter 2
Órgano de contratación competente: Alcaldía.

Estas letras escritas en negrita quieren dejar legalmente claro que el Sr. Alcalde, sólo él, ha negociado y dado esta obra a quien le ha dado la gana, ni pregunta, ni dice, ni consulta, ni nada. A la Oposición la ningunea tanto que si pudiera le eliminaría, no le hacemos ninguna falta, ¿por qué será?
Falta decir que esta subvención que viene de Europa, la tienen todos los pueblos y, según la documentación que tenemos, la ha adjudicada en la empresa: ARTE Y RESTAURACIÓN X. FERRAGUT S.L.

24/9/10

PREGUNTES BREUS

Respecte al carrer Sant Vicent.

1.- ¿S’han previst tots els serveis per a tots els solars actuals i futurs del projecte?
2.- A l’entrada del carrer, per la pujada de l’Ermita, està previst a les normes subsidiàries el “retiro” de les dues propietats per fer més ample el carrer. La primera no s’ha complit, però és que ara el veí que va comprar la casa s’està construint una mena de balcó al carrer, amb un marge que encara ho estreteix més. ¿Té permís d’obra este Sr.?

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.


Referente a la calle San Vicente se està tramitando la documentación para que las empresas presenten las ofertas para terminar dicha calle, por supuesto se tendran en cuenta los servicios asi como las obras adicionales que han podido hacer algunos vecinos y que si estan mal realizadas se repondran.
(El Sr. Alcalde respon el que l’interessa, no el que li preguntem)


¿Quan s’obrirà el Poliesportiu?

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.


en cuanto al polideportivo municipal está abierto a falta de su inauguración, ya que aun no està inaugurado.
(Al Sr. Alcalde li falla la memòria, el poliesportiu ja l’ha inaugurat. A l’any que vé hi ha eleccions, montarà el numeret i tornarà a inaugurar-lo)

Centre Social Ajuntament

¿Per què al Centre Social de l’Ajuntament es fuma?, en contra de totes les normes que diuen ben clar que no es pot, més encara quan allí van persones majors habitualment.

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.
(Està en blanc perquè no ha contestat, igual el Sr. alcalde desconeix la normativa.)

Nou Pai Ovo.

Observem que al nou Pai Ovo, acabat de fer, les zones verdes estan abandonades i les papereres plenes. Sr. Alcalde, ¿ja l’ha recepcionat l’Ajuntament d’Ador?
Sr. Alcalde, ¿s’ha enterat que han furtat el cablejat elèctric?

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.

Referente al pai ovo le comunico que no se han recepcionado aun las obras ya que faltan terminar algunos flecos con Iberdrola y que se estan negociando y apunto de cerrar no obstante cuando se recepcionen estaran informadas por todos los tecnicos del ayuntamiento por si dentro de alguna infraestructura falta algo, en referencia al cableado de las farolas le comunico que efectivamente no es que lo sepa sino que estuve detrás de los que lo robaron y se dio con ellos, dos rumanos que tienen su vivienda en Palma y que por parte de la guardia civil denunció y llevo a juzgados.

NOTA: Les respostes del Sr. Alcalde han sigut transcrites respectant exactament la forma original.


EN CASTELLANO:

Con respecto a la calle Santa Vicente.

1.- ¿Se han previsto todos los servicios para todos los solares actuales y futuros del proyecto?
2.- A la entrada de la calle, por la subida de la Ermita, está previsto en las normas subsidiarias el “retiro” de las dos propiedades para hacer más ancha la calle. La primera no se ha cumplido, pero es que ahora el vecino que compró la casa se está construyendo una especie de balcón a la calle, con un margen que aún lo estrecha más. ¿Tiene permiso de obra este Sr.?

RESPUESTA DEL SR. ALCALDE.

Referente a la calle San Vicente se està tramitando la documentación para que las empresas presentan las ofertas para terminar dicha calle, por supuesto se tendran en cuenta los servicios asi como las obras adicionales que han podido hacer algunos vecinos y que si están mal realizadas se repondran.
(El Sr. Alcalde responde lo que le interesa, no lo que le preguntamos)


¿Cuando se abrirá el Polideportivo?

RESPUESTA DEL SR. ALCALDE

en cuanto al polideportivo municipal está abierto a falta de su inauguración, ya que aun no está inaugurado.
(Al Sr. Alcalde le falla la memoria, el polideportivo ya la ha inaugurado. Al año que viene hay elecciones, montará el numerito y volverá a inaugurarlo)

Centro Social Ayuntamiento

¿Por qué en el Centro Social del Ayuntamiento se fuma?, en contra de todas las normas que dicen muy claro que no se puede, más aún cuando allí van personas mayores habitualmente.

RESPUESTA DEL SR. ALCALDE.

(Está en blanco porque no ha contestado, igual el Sr. alcalde desconoce la normativa.)

Nuevo PAI Ovo.

Observamos que al nuevo PAI Ovo, acabado de hacer, las zonas verdes están abandonados y las papeleras llenas. Sr. Alcalde, ¿ya lo ha recepcionado el Ayuntamiento de Ador?
Sr. Alcalde, ¿se ha enterado de que han hurtado el cableado eléctrico?

RESPUESTA DEL SR. ALCALDE.

Referente al pai ovo le comunico que no se han recepcionado aun las obras ya que faltan terminar algunos flecos con Iberdrola y que se estan negociando y apunto de cerrar no obstante cuando se recepcionen estaran informadas por todos los tecnicos del ayuntamiento por si dentro de alguna infraestructura falta algo, referencia al cableado de las farolas le comunico que efectivamente no es que lo sepa sino que estuve detrás de los que lo robaron y se dio con ellos, dos rumanos que tienen su vivienda en Palma y que por parte de la guardia civil denunció y llevo a juzgados.

NOTA: Las respuestas del Sr. Alcalde han sido trascritas respetando exactamente la forma original.

20/9/10

OPOSICIONS PLACES D'AGUTZILS

Ajuntament d'Ador
Edicte de l'Ajuntament d'Ador sobre convocatòria d'oposicions de places d'agutzils.
EDICTE

Mitjançant una resolució de set de setembre de 2010, l'Alcaldia d'este Ajuntament ha acordat la convocatòria pública de concurs-oposició, per a la provisió de 2 VACANTS Escala Administració Especial. Agrupació Professional Disp. Add. 7ª LEBEP. Subaltern, que es regirà per les BASES següents:
Bases per a la consolidació d'ocupació de dos places de funcionari agutzil, vacants en la plantilla d'este Ajuntament.
Primera. Objecte de la convocatòria.
L'objecte de la present convocatòria és la consolidació d'ocupació de dos places d'Agutzil funcionari, existents en la plantilla d'este Ajuntament, a l'empara de què disposa la disposició transitòria quarta de la Llei 7/2007 de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. Les places a consolidar pertanyen a l'oferta d'Ocupació Públic de 2008 i estan enquadrades en la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament, pertanyents al grup E Escala Administració Especial, Agrupació Professional Disposició Addicional 7ª LEBEP, Subaltern.
Segona. Normativa d'aplicació.
La realització de les proves selectives se subjectarà, en tot el no expressament previst en les presents bases, a les bases generals aprovades per mitjà de resolució de 14 de novembre del 2005, del director general d'Administració Local de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques de la Generalitat Valenciana, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 15 de Desembre del 2005 amb la correcció d'errors publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 21 de març del 2006, i en el Butlletí Oficial de la Província de València de 15 de maig del 2006 (text complet i corregit), excepte les que hagen sigut modificades per l'aprovació de la llei 7/2007 de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
Tercera. Condicions d'admissió dels aspirants.
Per a poder participar en el procés selectiu serà necessari reunir els següents requisits:
a) Tindre la nacionalitat espanyola sense perjuí de què disposa l'article 57 de la Llei 7/2007 de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tindre complits 16 anys i no excedir, si és procedent, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas el personal laboral, en el que haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació públic.
e) Posseir el Certificat d'Escolaritat o equivalent o en condicions d'obtindre'l expedit d'acord amb la legislació vigent. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.
f) Tenir els carnets de conduir A1, A i B
Quarta. Instàncies i admissió d'aspirants.
Les instàncies , conforme el model de l'annex I de la convocatòria, es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament d'Ador, dirigides Al Sr. Alcalde-Presidente, en els termes establits en l'article 38.4 de la Llei 30/92 de la LRJAP i P AC i hauran de ser presentades dins del termini de 20 dies naturals comptats a partir del dia següent a la publicació de l'anunci de l'extracte de les bases de la present convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
A la instància s'adjuntarà: fotocòpia del DNI, relació de mèrits que a efectes de la fase de concurs al•leguen els aspirants, havent d'acompanyar-se de l'original per a la seua compulsa i document acreditatiu de l'ingrés dels drets d'examen per import de 75 € i que haurà d'ingressar-se en el compte municipal núm. 2077 0151 23 3100236569 (Bancaixa).
Quinta. Admissió d'aspirants.
Acabat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia de la Corporació, dictarà resolució, en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, establint a efectes de reclamacions el termini de 10 dies, de conformitat amb la Llei 30/92 LRJAP i PAC.
Posteriorment l'Alcaldia declararà aprovada la llista definitiva d'admesos i exclosos publicant-se en el Butlletí Oficial de la Província, junt amb la composició del Tribunal, lloc, data i hora de començament del primer exercici.
Sexta.Tribunal Qualificador.
El tribunal qualificador estarà compost pels següents membres, tots ells amb veu i vot.
President: Un funcionari de l'Administració Local
Secretari: el de la Corporació
Vocals: dos funcionaris de l'Administració Local i un representant de la Generalitat Valenciana.
La designació dels membres del tribunal inclourà la dels respectius suplents, i es farà pública al costat de la llista d'admesos i exclosos. Els vocals del tribunal posseiran igual o superior titulació acadèmica que l'exigida per als llocs de treball oferits.
Sèptima. Proves selectives.
La llei 7/2007 de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, establix la regulació dels processos selectius de consolidació d'ocupació temporal d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat. En la fase de concurs podran valorar-se, entre altres mèrits, l'experiència en els llocs de treball ocupats per personal interí o laboral de forma continuada i amb anterioritat a l'1 de gener del 2005.
El procediment utilitzat per a la consolidació d'ocupació serà el de concurs-oposició, amb subjecció a estes bases i tenint en compte els següents criteris i valoracions:
1. Fase d'oposició. Estarà composta de dos exercicis obligatoris per a tots els aspirants i eliminatoris.
Primer exercici: Consistirà en la resolució per escrit d'un qüestionari de preguntes a desenrotllar pels opositors, referents al temari. El temps màxim per a la realització d'este exercici serà de dos hores.
En este exercici es valorarà el domini teòric de l'aspirant sobre el temari.
Segon exercici: Consistirà en la resolució de dos supòsits o casos pràctics, elegits per sorteig d'entre els aportats pels membres del tribunal, relacionats amb les funcions pròpies de la plaça convocada.
En esta part es valorarà l'anàlisi, plantejament i resolució pràctica dels supòsits plantejats a l'aspirant.
Qualificació. Cada u dels dos exercicis de la mencionada fase seran eliminatoris i qualificats fins a un màxim de 10 punts, sent necessari per a aprovar un mínim de 5 punts en cada u d'ells. Les qualificacions s'obtindran per la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades pels membres del tribunal. La puntuació de la fase d'oposició serà la mitjana aritmètica de les puntuacions obtingudes en els dos exercicis.
2. Fase de concurs. Amb els aspirants que hagen superat la fase d'oposició se celebrarà la de concurs, per a això el tribunal es reunirà als efectes de qualificació i puntuació dels mèrits al•legats i degudament acreditats. En qualsevol cas la màxima puntuació, que puga obtindre's en la fase de concurs no excedirà mai d'un 40% de la puntuació total del concurs- oposició. La valoració dels mèrits al•legats pels aspirants s'ajustarà al següent barem:
A) Experiència professional: pels servicis efectivament prestats com agutzil en l'Ajuntament d'Ador, amb vincle de caràcter temporal o interí es valorarà a 0.4 punts per any o fracció, fins a un màxim de 4 punts. Els servicis prestats com agutzil en qualsevol altra administració es valoraran a 0.4 punts per any o fracció, fins a un màxim de 2 punts.
La justificació es farà per mitjà de certificat oficial expedit a l'efecte.
B) Coneixements de valencià. El coneixement de valencià es valorarà fins a un màxim de 0.65 punts, d'acord amb la possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.
- Certificat grau elemental: 0.50 punts
- Certificat grau mitjà: 0.60 punts
- Certificat grau superior: 0.65 punts
C) Altres requisits
Tindre el carnet de conduir BTP, 1 punt
D)Entrevista. Consistirà a realitzar una entrevista davant del tribunal, que podrà obtindre de l'aspirant la informació necessària per a la valoració de les seues experiències referides als mèrits al•legats i coneixements relacionats amb les tasques que ha de desenvolupar. Es valorarà fins a un màxim d'1 punt.
Octava. Puntuació final i relació d'aprovats.
La suma dels punts obtinguts en la fase d'oposició, amb la qual cosa resulte de l'aplicació del barems de la fase del concurs, donarà la qualificació final en virtual de a qual el tribunal formularà la relació d'aprovats per orde de puntuació, no podent sobrepassar estos el nombre de places convocades.
La relació final d'aprovats es publicarà en el tauler d'anuncis de l'ajuntament i la dita relació serà elevada pel tribunal qualificador a l'Alcaldia amb proposta de nomenament de funcionari de carrera a la plaça convocada.
Novena. Presentació de documentació i nomenament.
En el termini de vint dies hàbils a comptar de la publicació en el tauler d'anuncis de l'ajuntament la relació d'aprovats. Els aspirants que figuren en la mateixa hauran de presentar en el termini de 20 dies naturals els documents acreditatius de les condicions de capacitat i requisits exigits en la convocatòria.
Transcorregut el dit termini l'alcaldia procedirà al nomenament, com a funcionaris de carrera dels aprovats en les places objecte de la convocatòria, obrint-se un termini de 30 dies hàbils per a procedir a la corresponent presa de possessió.
Desena. Incidències.
El tribunal queda facultat per a resoldre els dubtes que es presenten i prendre els acords necessaris per al bon orde de l'oposició en tot el no previst en estes bases o en la legislació vigent aplicable.
Onzena. Vinculació de les bases.
Les presents bases vinculen a l'Administració, al Tribunal i als que participen en les proves selectives, i tant la present convocatòria com tots els actes administratius que deriven d'ella i de les actuacions del tribunal podran ser impugnats pels interessats en els casos, terminis i forma establida en la LRJAP i del PAC.
Estes bases són definitives en via administrativa i contra les mateixes pot interposar-se recurs de reposició davant de l'alcalde de l'Ajuntament d'Ador, durant el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província o recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats contenciós administratiu de València en el termini de dos mesos a comptar des de la seua publicació.

------------------------------ VEURE PDF --------------------------------------------

ANNEX II. Temari
1. La Constitució Espanyola de 1978: Estructura i Principis Fonamentals
2. Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: Institucions.
3. El municipi: El terme municipal, la població l'empadronament.
4. Òrgans de govern del municipi: L'Alcade, els tinents d'Alcalde, els regidors, el ple de l'Ajuntament, la Junta de Govern local.
5. Drets i deures dels funcionaris públics locals. Règim d'Incompatibilitats.
6. El procediment administratiu local: dimensió temporal del procediment administratiu: dies i hores hàbils, còmput de terminis, comunicacions i notificacions, pràctica de la notificació.
7. El térme municipal d'Ador i les seues urbanitzacions.
8. El callejero d'Ador i les seues infraestructures.
9. Història, geografia i patrimoni d'Ador.
10. Calendari festiu: festes patronals i esdeveniments populars.
Ador, a 7 de setembre del 2010.-L'alcalde, Juan Vicente Estruch Estruch.
2010

16/9/10

PATRIMONI MUNICIPAL, MONTECORONA I ALTRES ASSUMPTES

PATRIMONI MUNICIPAL DE SÒL D’ADOR.

El Plenari celebrat el mes d’abril de 2.009, aprovàrem la quantitat de 4.382 €. per pagar el lloguer d’un local on guardar les màquines i vehicles de tot tipus propietat de l’Ajuntament.
El poble d’Ador, en compliment de la Llei del Sòl, sempre que urbanitza ha de deixar uns solars per a usos múltiples, que formaran part del Patrimoni Municipal de Sòl d’Ador. Este Patrimoni integrat per expropiacions, sancions i activitats urbanístiques, únicament s’ha d’utilitzar per construir vivendes de protecció oficial o millorar el paisatge o medi ambient. Pel què acabem de dir, cabria esperar que algun dels solars podria ser habilitat per guardar totes les màquines.
Sr. Alcalde, Gent d’Ador vol saber:
Tots els solars o parcel•les que actualment són propietat de l’Ajuntament d’Ador, senyalant el polígon i la parcel•la.
Tots els immobles que són propietat de l’Ajuntament d’Ador.

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.


Referente a la pregunta del patrimonio municipal del suelo le comento que existen en este ayuntamiento el listado del patrimonio del Ayuntamiento y que usted puede ver cuando quiera.
(Sr. Alcalde, la primera vegada que li formularem esta pregunta, l’abril del 2.009, ens contestà:...”se està comprobando todas las parcelas que figuran en el catastro tanto de rústica como de urbana y en cuanto este concluida se le notificará”. Un any més tard, tornada a fer la mateixa pregunta, ens diu que passem a vore el llistat. Eficàcia administrativa, menyspreu, abús d’autoritat, ¿què és?)

ESTUDIS I TREBALLS TÈCNICS.

El mes d’abril de 2.009 li vam preguntar:
Segons veiem a l’avantprojecte de pressupost de l’any 2.009, en l’apartat 2-22706-2 anomenat ESTUDIS I TREBALS TÈCNICS, apareix la quantitat de 25.625 €. que pressuposem per pagar despeses ocasionades per determinats estudis tècnics. En el mateix punt, columna obligacions, la quantitat és de 44.674,50 €.
Com el grup municipal Gent d’Ador, en cap moment informat, desconeix l’existència i el contingut, demana.
Tots els estudis i treballs tècnics existents a l’Ajuntament.
Tots els rebuts que certifiquen les despeses pagades.
Relació de tots els professionals, gabinets o empreses que els hi han realitzat.

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.

en cuanto a los estudios técnicos le comento que estan todos en la liquidación del pressupuesto.
(En el pressupost estan les quantitats assenyalades anteriorment, res més. ¿Per què el Sr. Alcalde no vol ensenyar-nos els informes que es paguen amb diners de tots? ¿Què cal fer per aconseguir-los?)

CARRER TARONGER DE MONTECORONA.

El carrer taronger de Montecorona consta com a domicili d’una finca múltiple.
Fa poc temps l’Arquitecte Tècnic de l’Ajuntament visità l’edificació, elaborà un informe i sols trobà uns detalls elementals que calia corregir per obtenir el corresponent permís d’habitatge,
Nosaltres hem detectat alguna cosa més que en aquest Plenari exposem per si de cas cal actuar:
1.- El gran marge inferior descansa sobre el canal de reg que distribuix l’aigua del pantà. Les pluges de 2.007 el tombaren deixant sense aigua als regants, novament està desequilibrant-se i tornarà a caure.
Sr. Alcalde, ¿complix la normativa guardant les distàncies obligades respecte a una altra propietat?
2.- El clavegueram de les desenes de vivendes allí construïdes travessa per diferents punts el canal, i no sols això, sinó que aboca al seu interior no sabem què. ¿Existix algun marc legal que accepte que una obra privada de tanta envergadura, puga portar les seues aigües fecals, per damunt del canal, envaint terreny públic a una via, que no fita amb la finca, i que, ni tan sols està urbanitzada?
3.- L’excés d’aprofitament està ben regulat en la LLEI URBANÍSTICA VALENCIANA (LUV), esta llei ens diu: perquè esta construcció siga legal s’han hagut d’incorporar al PATRIMONI MUNICIPAL D’ADOR, les parcel•les que han cedit el seu aprofitament fent escriptures públiques i constant al REGISTRE DE LA PROPIETAT.
Sr. Alcalde, ara fa un any li demanàrem una relació de totes les propietats municipals actuals i de les que s’han venut. Li tornem a fer la petició, el tema és greu, la importància no està en la dilació que arrastra la seua contestació, sinó, en les raons que la provoquen.

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.

Referente a esta pregunta se le ha pasado información a laaparejadora municipal para que haga una inspección a las obras referenciadas en su escrito y en caso de que exista alguna irregularidad se avisarà a la empresa para que lo subsane.
(La tècnic municipal ja ha fet un informe, encara no sabem si n’ha fet altre. De l’excés d’edificació no diu res, és molt greu, parlem de propietats que no sabem on estan. Cal que el Sr. Alcalde explique i deixe ben clar este tema).

L’EDO: ¿ACLARIREM COMPTES ALGUN DIA?


Quan es féu la reparcel•lació del polígon de l’Edo, quedaren com correspon, uns solars propietat de l’ajuntament, entre ells, la punta que hi ha al carrer xamberí. Com tothom pot vore, després de tants anys, el que esperàvem fóra un tros verd, és un tros trist, i, s’han cedit, o s’ha fet la vista grossa a metres, perquè el constructor de les cases que estan allí al costat pogueren entrar a les cotxeres. Si és així, Sr. Alcalde, ¿què ha rebut el poble en compensació?
Moltes persones propietaris de solars del polígon de l’Edo saben que s’han venut solars. Sr. Alcalde, ¿on estan el diners?, ¿en quin compte?, ¿produeixen algun tipus d’interés?

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.

Dicha zona verde propiedad del Ayuntamiento es la real en estos momentos, si bien si que se tendrá en cuenta para poder arreglarse lo más pronto posible.
La venta de solares del poligono edo estan todos en la cuenta que tiene dicha junta en el banco popular ahora en Fuente Encarroz y por supuesto que estan produciendo intereses.
(Sr. Alcalde, si està tot tan clar, perquè no reunix als propietaris, explica i ensenya les quantitats, que no les conéixen, i es decidix què cal fer).

EN CASTELLANO:


PATRIMONIO MUNICIPAL DE SUELO DE ADOR.


En el Pleno celebrado el mes de abril de 2.009, aprobamos la cantidad de 4.382 €. para pagar el alquiler de un local donde guardar las máquinas y vehículos de todo tipo propiedad del Ayuntamiento.
El pueblo de Ador, en cumplimiento de la Ley del Suelo, siempre que urbaniza debe dejar unos solares para usos múltiples, que formarán parte del Patrimonio Municipal de Suelo de Ador. Este Patrimonio integrado por expropiaciones, sanciones y actividades urbanísticas, únicamente se debe utilizar para construir viviendas de protección oficial o mejorar el paisaje o medio ambiente, por lo que acabamos de decir, cabría esperar que algún solar pudiera ser habilitado para guardar todas las máquinas.
Sr. Alcalde, Gent d'Ador quiere saber:
-Todos los solares o parcelas que actualmente son propiedad del Ayuntamiento de Ador, señalando el polígono y la parcela.
-Todos los inmuebles que son propiedad del Ayuntamiento de Ador.

RESPUESTA DEL SR. ALCALDE.

Referente a la pregunta del patrimonio municipal del suelo le comento que existen en este ayuntamiento el listado del patrimonio del Ayuntamiento y que usted puede ver cuando quiera.
(Sr. Alcalde, la primera vez que le formularemos esta pregunta, en abril de 2.009, nos contestó:...”se está comprobando todas las parcelas que figuran en el catastro tanto de rústica como de urbana y en cuanto este concluida se le notificará”. Un año más tarde, hecha de nuevo la misma pregunta, nos dice que pasemos a ver el listado. Eficacia administrativa, menosprecio, abuso de autoridad, ¿qué es?)

ESTUDIOS Y TRABAJOS TÉCNICOS.

El mes de abril de 2.009 le preguntamos:
Según vemos al anteproyecto de presupuesto del año 2.009, en el apartado 2-22706-2 renombrado ESTUDIOS Y TRABAJOS TÉCNICOS, aparece la cantidad de 25.625 €. que presuponemos para pagar gastos ocasionados por determinados estudios técnicos. En el mismo punto, columna obligaciones, la cantidad es de 44.674,50 €.
Como el grupo municipal Gent d'Ador, en ningún momento informado, desconoce la existencia y el contenido, pide.
-Todos los estudios y trabajos técnicos existentes al Ayuntamiento.
-Todos los recibos que certifican los gastos pagados.
-Relación de todos los profesionales, gabinetes o empresas que los han confeccionado.

RESPUESTA DEL SR. ALCALDE.

en cuanto a los estudios técnicos le comento que están todos en la liquidación del pressupuesto.
(En el presupuesto están las cantidades señaladas anteriormente, nada más. ¿Por qué el Sr. Alcalde no quiere enseñarnos los informes que se pagan con dinero de todos? ¿Qué hay que hacer por conseguirlos?)

CALLE NARANJO DE MONTECORONA.

La calle naranjo de Montecorona consta como domicilio de una finca múltiple.
Hace poco tiempo el Arquitecto Técnico del Ayuntamiento visitó la edificación, elaboró un informe y sólo encontró unos detalles elementales que había que corregir para obtener el correspondiente permiso de vivienda,
Nosotros hemos detectado algo más que en este Plenario exponemos por si acaso hay que actuar:
1.- El gran margen inferior descansa sobre el canal de riego que distribuye la agua del pantano. Las lluvias de 2.007 lo derribaron dejando sin agua a los regantes, nuevamente está desequilibrándose y volverá a caer.
Sr. Alcalde, ¿cumple la normativa guardando las distancias obligadas con respecto a otra propiedad?
2.- El alcantarillado de las decenas de viviendas allí construidas pasa por diferentes puntos el canal, y no solo eso, sino que vierte a su interior no sabemos qué. ¿Existe algún marco legal que acepto que una obra privada de tanta envergadura, pueda llevar sus aguas fecales, por encima del canal, invadiendo terreno público a una vía, que no hito con la finca, y que, ni tan siquiera está urbanizada?
3.- El exceso de aprovechamiento está bien regulado en la LEY URBANÍSTICA VALENCIANA (LUV), esta ley nos dice: para que esta construcción sea legal se han debido incorporar al PATRIMONIO MUNICIPAL DE ADOR, las parcelas que han cedido su aprovechamiento haciendo escrituras públicas y constante al REGISTRO DE LA PROPIEDAD.
Sr. Alcalde, ahora hace un año le pedimos una relación de todas las propiedades municipales actuales y de las que se han vendido. Le volvemos a hacer la petición, el tema es grave, la importancia no está en la dilación que arrastra su contestación, sino en las razones que la provocan.

RESPUESTA DEL SR. ALCALDE.

Referente a esta pregunta se le ha pasado información a laaparejadora municipal para que haya una inspección a las obras referenciadas en su escrito y en caso de que exista alguna irregularidad se avisará en la empresa para que lo subsane.
(La técnico municipal ya ha hecho un informe, aún no sabemos si ha hecho otro. Del exceso de edificación no dice nada, es muy grave, hablamos de propiedades que no sabemos donde están. Es necesario que el Sr. Alcalde explique y deje muy claro este tema).


L'EDO: ¿ACLARAREMOS CUENTAS ALGÚN DÍA?

Cuando se hizo la reparcelación del polígono del Edo, quedaron como corresponde, unos solares propiedad del ayuntamiento, entre ellos, la punta que hay en la calle Xamberí. Como todo el mundo puede ver, después de tantos años, lo que esperábamos fuera un trozo verde, es un trozo triste, y, se han cedido, o se ha hecho la vista gorda a metros, porque el constructor de las casas que están allí en el lado pudieran entrar a las cocheras. Si es así, Sr. Alcalde, ¿qué ha recibido el pueblo en compensación?
Muchas personas propietarios de solares del polígono de l'Edo saben que se han vendido solares. Sr. Alcalde, ¿donde está el dinero?, ¿en qué cuenta?, ¿producen algún tipo de interés?

RESPUESTA DEL SR. ALCALDE.


Dicha zona verde propropiedad del Ayuntamiento es la real en estos momentos, si bien si que se tendrá en cuenta para poder arreglarse lo más pronto posible.
La venta de solares del poligono edo están todos en la cuenta que tiene dicha junta en el banco popular ahora en Fuente Encarroz y por supuesto que están produciendo intereses.
(Sr. Alcalde, si está todo tan claro, porque no reúne a los propietarios, explica y enseña las cantidades, que no las conocen, y se decide qué hay que hacer).

15/9/10

¿VAMOS A JUICIO?

Hola, yo tambien lei el articulo del Pais sobre la alcladesa de Denia.
En las Corts, Compromis ha denunciado incluso en el T.C. (le han dado la razon)
Esto no supone, como podemos ver, que el PP informe y cumpla la legalidad, pero hay que seguir denunciando y confiando en la justicia.
Tener en cuenta que no todas las infracciones las paga el consistorio, la ley obliga, y pena si no cumplen, a los funcionarios publicos a ciertas normas.
El alcalde de Ador podria terminar en la carcel por varios motivos referentes a su gestion en el ayuntamiento,como el de Xeresa, y el coste lo pagaria el. Fabra pagara las costas originadas por sus causas judiciales cuando sea declarado culpable, no?
Habria que ver como denunciar las actuaciones del ayuntamiento y que coste puede tener.
Existen las denuncias administrativas que no cuestan nada a quien las pone. Las penales si necesitan procurador y abogado, pero estos existen 'de oficio' hay que mirarlo.
Ojala Gent tuviera mas medios! Solo con poder hacer llegar la informacion real del ayuntamiento y los continuos abusos a la gente del pueblo Juanvi no volveria a ser Alcalde, la gente no sabe 'de la misa la mitad'
Hay que apoyar al grupo Gent y contar por el pueblo todo lo que sabemos los usuarios del blog, vale?

12/9/10

IR A JUICIO

¿ES BUENA LA IDEA DE LLEVAR ANTE EL JUZGADO AL ALCALDE POR SU FALTA DE TRANSPARENCIA?
Como de costumbre, sería más fácil, económico y democrático cumplir con la legislación vigente. Y por si no se acuerda el alcalde de Ador, el cargo que ostenta no es de origen divino, como el de antiguos reyes y emperadores, por muchas misas, comuniones y procesiones a las que asista.
Como buen cristiano que espero sea, debería recordar también que el primer mandamiento de la ley de Dios y principal, es la obligación que tiene de amar a Dios sobre todas las cosas y al prójimo, como a sí mismo. Pero que su obligación como alcalde es la de garantizar que cumple y hace cumplir las leyes contenidas en la Constitución y en el Estatuto de Autonomía. Estos dos puntos de vista deberían bastar para que canbiara su actitud prepotente y actuara como una persona humilde.
Las leyes son buenas, la democracia es buena, pero el problema reside en las personas que han de aplicarlas y cumplirlas. Pero claro, estamos hablando de un político que se refleja e identifica con muchos de los políticos de su propio partido y como estamos viendo con el escandaloso caso Gürtel, no ven nada malo en nada de lo que hacen. Al contrario, los malos son todos los que no les votan, los que les critican, los que exigen saber, los que quieren conocer…
Y sin embargo, incumplen las leyes - que para más escarnio se guisan y cuecen ellos mismos -, se aprovechan de la información privilegiada en beneficio propio, derrochan el dinero público en grandes eventos, cuando no en invitar amiguetes o comprar votos con meriendas o cenas. Abusan del poder amparándose en que ciertas decisiones son beneficiosas para el pueblo – ¿harían lo mismo si fuesen sus propiedades? Las contrataciones a dedo, y en el peor de los casos con sus mismos hijos y familiares, los cuales dicho sea de paso, también tiene derecho lógicamente, pero en las mismas condiciones que los demás. En casos como estos habría que aplicar las normas de participación de algunos concursos: absténgase empleados de la empresa y familiares.
Respecto a la idea de acudir a juicio, tengo entendido que el grupo Gent d’Ador, - léase enemigo a combatir -, no tiene ningún tipo de dotación económica o ayuda por parte de ningún partido político ni institución. Por no tener, ¿será porque no lo merecen?, el Partido Popular en el poder no les ha permitido tener ni un miserable rincón en el ayuntamiento donde poder tener un despacho, y utilizar los medios materiales y de personal de la casa, como les correspondería si realmente el ayuntamiento fuese la casa del pueblo. O es que piensan que somos tontos, porque todavía no hemos entendido que todo eso es propiedad particular (PP) y los gastos que ocasionan los paga el PP de su propio bolsillo.
Es por eso por lo que la fianza, el abogado y el procurador tendrían que salir del bolsillo de cada uno de los concejales de Gent d’Ador, cosa que en el caso del alcalde no ocurre. Dispone de todo, no solo de su Poderoso Partido, también del erario público para hacer frente a todas las eventualidades.
¿Qué puede importarle a él que Gent d’Ador lo denuncie ante los tribunales? Como siempre, si pierde el alcalde - y lleva perdidos unos cuantos – lo vamos a tener que pagar entre todos. Y si gana, Gent d’Ador tendrá que hacerse cargo de todo, insisto, sin tener nada y en representación de todos los que pensamos como ellos. Por eso me reitero en la propuesta inicial: cumplir la legislación y respeto para la oposición. Es más sencillo, más barato y es lo que toca hacer.
Pero como esto último veo difícil que el alcalde lo cumpla, porque además sus allegados más íntimos le están permitiendo con su silencio cómplice, que aplique una política de rodillo, o como ellos dicen, porque para eso tenemos la mayoría, pienso que en el caso de Gent d’Ador, y en el nuestro propio, solo queda un camino y es procurar con nuestro voto, cambiar las personas que actualmente rigen nuestros destinos desde el ayuntamiento, sin importarles lo más mínimo el daño que están haciendo a la democracia y también el daño económico que su mala gestión va a generar en el bolsillo de todos los contribuyentes. Por suerte, si se puede decir así, también en los suyos.
Los bienes particulares son eso, particulares, y nadie, excepto Hacienda, tiene derecho a saber cuanto tenemos o en qué gastamos nuestro dinero, a no ser que voluntariamente lo publiquemos. De la misma forma con mi dinero puedo hacer lo que me venga en gana sin tener que dar explicaciones a nadie, exceptuando claro está a mi pareja. Pero es que por lo visto con los asuntos de nuestro ayuntamiento y en el gasto del erario público existe, como en el caso privado, total opacidad.
¿Por qué esa negativa, o será miedo, a sacar a la luz todo lo que se está haciendo en nuestro ayuntamiento?
¿Por qué a la gente de Gent d’Ador se le ocultan los datos, se les niega la información, se les impide colaborar en la gestión de los asuntos públicos, se les niega los mismos medios que ellos utilizan descaradamente, cuando son representantes también de una buena parte de personas de Ador? ¿Será porque son de la oposición - léase enemigo a combatir?
Precisamente allá donde el PP es oposición y prueba de esta medicina, no cesa de protestar y quejarse porque se sienten relegados y apartados, y por eso, ¿deberían callar y aceptarlo porque alcaldes de su propio partido hacen lo propio con la oposición? O por el contrario, los mandamases del PP ¿deberían exigir a sus alcaldes que predicaran con el ejemplo?
Si tan bién se están haciendo las cosas y no existe ninguna ilegalidad, qué miedo hay a que se conozca todo lo que pasa en nuestro ayuntamiento: en qué se gastan nuestros impuestos, que decisiones se van a tomar que va a afectar a nuestro bolsillo, cuales son los ingresos, los gastos y el saldo final, que projectos tiene el alcalde para un futuro y que seguro afectarà a más de uno, por qué es la empresa X la que va a hacer ese o aquel PAI i no otra, como se realiza el contrato de los trabajadores de la casa…?
Un vecino - que como Gent d’Ador, exige que se respeten sus derechos.

9/9/10

VISITA DE LA MARE DE DÉU DELS DESEMPARATS

Vaja per davant també el meu agraïment a mossèn Vicent per haver-nos dut la mare de Déu dels Desemparats a Ador. Hem pogut constatar, dissabte 4 de setembre, sobretot, l’enorme acollida de totes les persones del poble, l’estima de tots els valencians a la nostra patrona, el silenci i respecte amb que se l’acompanyava pels carrers d’Ador.
La imatge de la Geperudeta ha aconseguit per unes hores congregar persones de tots els sexes, edats, condicions socials, compromeses amb la religió o no tant, en comunió al voltant de la seua figura. S’ha sentit l’emoció en els rostres i perquè no alguna que altra llàgrima rajant per les galtes de molts dels assistents. I com que per a nosaltres ha estat a més a més un moment històric, hi ha hagut milers de flashos per deixar un record fotogràfic per als nostres descendents.
Voldria també opinar sobre dos de les idees expressades per l’alcalde en les paraules de benvinguda a la verge dels Desemparats. Hi estic d’acord amb ell en que la visita ens hauria de servir per fomentar un major grau de germandat i de col•laboració per part de tots, oblidant confrontacions. Però clar, totes aqueixes paraules, que queden molt bé dites en un moment d’emoció i quan està la plaça plena, cal no oblidar-les i posar-les en pràctica.
I aprofitant la demanda de concòrdia i col•laboració feta a la mare de Déu i la bona disposició de l’alcalde expressada públicament, vull opinar favorablement també respecte de la segona idea, és a dir, la de commemorar la visita de la Verge deixant-ne constància en el nom d’algun carrer.
Em sembla molt bé la idea de dedicar-li el carrer principal de la urbanització l’Ovo, a la mare de Déu dels Desemparats i, vaja també per davant, que no tinc res en contra de fra Conrado, del qual no he sentit mai només que lloances cap a la seua persona i la seua tasca diària. Dubte molt que a ell, dins de la humilitat que el caracteritza li agradés que el tractaren públicament de sant però no és aquest el tema.
El que jo vull donar és la meua opinió sobre el fet de canviar el nom de la Plaça Major, nom que per altra part tindrà des d’un principi, i que comparteix amb el de la plaça de la Font i la plaça de l’Església. I a més a més de ser un nom important, és un nom corrent per a les places de molts pobles i ciutats d’Espanya i d’Europa.
Des de sempre hi ha hagut polèmica quan es decideix canviar costums i tradicions “de tota la vida”, com diuen els que no volen els canvis, quan es tracta de festes populars o del santoral. Però no és el meu cas perquè no entra en el meu ànim crear cap polèmica. Només vull expressar lliurement la meua humil opinió.
Molts recordem que tant festivitats d’un signe com d’un altre, al nostre poble, s’hi han canviat de data o, simplement, s’han deixat de celebrar. S’ha canviat la data de les festes del poble perquè quan s’hi feien a setembre tenien un sentit que pels anys va desaparèixer. Altres, com les cordaes, també s’han fet als pobles durant molts anys i s’han eliminat perquè suposaven un perill.
Canviar-li el nom a la Plaça Major no té ni un ni altre sentit i per sort per a alguns, i no tanta per altres afectats pels PAI, s’estan obrint nous carrers al nostre poble, la majoria dels quals no tenen nom encara. Opine que és més adequat aprofitar aquesta circumstància i dedicar-li el nom d’un d’aquestos carrers a Fra Conrad, que ben segur s’ho mereix més que cap altre, i a més, m’estranyaria molt, que ell no hi estigués d’acord.
Ador 5 de setembre de 2010.

Ferran Estruch i Mascarell.

3/9/10

FALTA DE TRANSPARENCIA

El grupo Gent d'Ador y el sr Alcalde deberian conocer y hacer que se aplique la "Ley de Bases del Regimen Local" que en su articulo nº 77 indica "los alcaldes facilitaran los datos que soliciten los ediles de la corporacion en un plazo maximo de 5 dias"

Caso contrario hay que denunciar al alcalde en los Juzgados.

En breve la Alcaldesa de Denia (Ana Kringe-PP) acudirá a declarar a los juzgados como imputada por un presunto delito de prevaricación, precisamente por este motivo; no facilitar datos a los ediles de la oposición.

Gent d'Ador debe acudir al Juzgado y denunciar al Sr. Juanvi por este motivo.

Sin miedo, las costas del juicio las paga siempre el culpable de infringir la ley.

Animo y a denunciar!

2/9/10

TERRER, POLICIA NOCTURNE I SUBENCIONS

INFORME SEPRONA TERRER D’ADOR.

Al Plenari celebrat el dia 24 d’abril de 2.008, el grup municipal Gent d’Ador li va formular la següent pregunta:
Assabentats de l’informe emés per SEPRONA amb el nº 39/08, sobre activitat miner clandestina en la cantera de la partida El Castell del terme municipal d’Ador, el qual ha estat remés al Sr. Alcalde d’Ador.
De l’informe es desprén que les conclusions del mateix revela les infraccions comeses per esta Corporació Municipal, que són:
1ª Caréixer de llicència ambiental de l’Ajuntament d’Ador.
2ª Caréixer de pla de labors o de restauració de la cantera d’Ador.
3ª Caréixer de declaració d’impacte ambiental.
Han passat dos anys, i seguim sense saber la situació de la denúncia.
Sr. Alcalde, ¿com està a dia d’avui aquesta denúncia del SEPRONA?
¿S’han solucionat les irregularitats manifestades per l’informe?.
¿Actualment l’empresa que explota la cantera té tota la documentació en regla?

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.

A esta pregunta creo que se la he contestado en varias ocasiones comentandole que dicha pregunta es del Ayuntamiento de Alfahuir sobre la excavación en su término municipal ya que en el término de Ador tiene sus licencias desde hace muchos años al mismo tiempo que todos los años presentan el plan de labores al Ayuntamiento así como las plantaciones que deben realizar estando en contacto con la Conselleria de Medio ambiente.
(Sr. Alcalde, si està tot en regla, perquè SEPRONA ho denuncia. ¿Qui diu la veritat?)

SEGURETAT NOCTURNA.


Al Plenari celebrat el 30 d’octubre de 2.008 li vam preguntar per vàries contractacions, una d’elles feia referència a un Policia Local.
La pregunta li la vam fer perquè vam vore a un Sr. amb uniforme de policia local, utilitzant un vehicle propietat de l’Ajuntament i patrullant pel poble.
¿Com és possible que de sobte aparega una persona així i que els regidors de Gent d’Ador no s’enteren, sí, veritat és, vosté, Sr. Alcalde, fa que l’Ajuntament d’Ador funcione d’aquesta manera.
El grup municipal Gent d’Ador no entén esta forma d’actuar, voldria que totes les contractacions que realitza l’Ajuntament, primerament, es plantejara la seua necessitat, i després, s’aprovaren al si del Ple Municipal, en definitiva que s’acabe el sistema digital (amb el dit), repetidament utilitzat des de fa 23 anys.
Últimament no vegem enlloc l’esmentat Policia, no sabem si està de baixa laboral, de vacances, o simplement, igual que ha vingut se n’ha anat.
Sr. Alcalde, augmente la categoria democràtica d’este Ajuntament i diga’ns què ha passat amb este treballador municipal.

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.

(Està en blanc perquè no ha contestat, però sabem que el Sr. Alcalde l’ha despedit argumentant que no té diners per pagar-li, el Policia ha recurrit i hi haurà juí, quan acabe ho contarem tot, amb pèls i senyals.)

SUBVENCIONS DONADES AJUNTAMENT D’ADOR ANY 2.008.

Esta pregunta és la mateixa que la primera, però referent a l’any 2.008.
Des del mes d’abril de l’any 2.009 que ens digué que el servei de comptabilitat estava acabant la liquidació, estem esperant la contestació.
Li preguntem com, quant, i a quí li ha donat diners o subvencionat.

RESPOSTA DEL SR. ALCALDE.

(Està en blanc perquè no ha contestat, no vol que sabem a qui dóna els diners que no són d’Ell, així podrà comprar voluntats i assegurar-se la poltrona municipal. ¿Com és possible que en el segle XXI un alcalde puga impunement fer estes coses?)