17/1/10

S'HAN GASTAT BÉ ELS DINERS DEL PLAN ZAPATERO?

Fa uns mesos, al camí de la Canaleta, vaig veure el cartell que anunciava un dels projectes que el poble d’Ador anava a pagar amb els diners del “ plan Zapatero”.
El projecte consistia en asfaltar el camí que va entre els xalets de l’ermita i acondicionar el tros que ens porta des del camí de la Canaleta fins el nou pou Serra d’ador (obviant que el pou siga real o virtual)

Vaig visitar els treballs; s’han formigonat uns 300 m. de camí - total uns 1200mª de terreny - i
posat una lleugera capa d’asfalt en un tros d’uns 400 m., total uns 1.600mª .
Utilitzant Internet m’informí del que podia costar el projecte.
“Para 100mª de pavimento se gastan 10 metros cúbicos de hormigón que rondan los 60 € por metro cúbico.”
“Precio de reposición de pavimento de asfalto mezcla bituminosa de 10 cm. de espesor extendido i compactado normalmente al 98 %......22’05 € por metro cuadrado.”

Fent els càlculs pertinents i tirant per dalt, molt per dalt, sembla que no s’han pogut gastar més de 50.000 €.
Torne a observar el cartell i note un calor que em puja i crema la cara. ¿Hem pagat 96.301,51 € per una feina que no val la meitat ?

CREC QUE EL POBLE MEREIX SER INFORMAT I M’ALEGRARIA SABER QUE JO ESTIC EN UN ERROR.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Al Levante EMV de hui hi ha una noticia molt interesant: "L'alcalde de Morella a Els Ports ha escrit una carta al Ministeri d'Educació dient que al seu poble si volen els ordinadors que el Consell ha rebutjat" Tendriem que fer força tots els pares dels xiquets escolaritzats i reclamar aquesta subvenció del govern, plantar-li cara a Font de Mora!!!! Nosaltres no podem esperar del nostre alcalde el mateix que el de Morella, ja sabeu perquè... però l'escola i els pares si podem fer força. Gent d'Ador podria promoure alguna protesta i reinvindicació.

Anònim ha dit...

Els diners del Plà lògicament no estan ben gastats. Això ho sap tothom.
Però Gent d'Ador si te accés a la informació que dius, és a dir, tant els pressupostos com les factures de l'obra i tot els costos. No?

Anònim ha dit...

Si no han contestat corregint el que ací es diu,és que ho podem donar com a bo.Em sembla greu.