9/9/08

QUÈ PASSA EN EL CAMP DE FUTBOL VELL?

M’agradaria saber si algú sap què es el que passa amb nou polisportiu d’Ador. Primer el van tancar perquè havia caigut una pedra, aquest estiu el van tornar a obrir uns quants dies, ara pareix ser que està una altra vegada tancat, i la veritat, jo pregunte i ningú sap res. A mi em preocupa la seguretat del lloc, doncs fa temps va caure una pedra i no sabem si això està apanyat, si algú ha donat el consentiment per a que es puga obrir ja, si està controlat, si el departament corresponent ha donat el vist i plau...
Doncs seria molt lamentable que passara algo greu mentre els nostres fills estan jugant.
Els xiquets tenen unes moltes ganes de que això funcione, doncs no hi ha una altra cosa en el poble i portem un any amb les pistes acabades i sense poder-les aprofitar. M’agradaria que si algú sap algo per favor ens ho comunicara i ens diguera si realment es segur que els xiquets juguen hi, i si realment res està clar, a veure si ens animen i fem algo, com cridar a la radio, la premsa , la televisió... i a veure si algú ens contesta i ens ho aclareix.

NATURÀLIA

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Fa temps es va proposar en aquest blog fer manifestacions i coses per l´estil, algú s´ha mogut?ningú, i ens torejaran el que voldran i més amb el poliesportiu i la piscinia coberta (que com estiga tan bruta com en estiu hay mare), desgraciadament, li ho posem massa fàcil a Juanvi.

PD:hi han cartells pel poble dient que es faran classes de padel, tennis, basket...a partir de setembre o siga que normalment és quan s´haurà d´obrir...vorem que passa

Anònim ha dit...

No estaria de mes que al mateix temps ens posaren l'horari en cas de ja estiguera en ple funcionament.

Anònim ha dit...

UN BLOG INTERESSANT PER A ANYADIR AL LLISTAT:
http://www.masersador08.blogspot.com/

La nova filà del poble!

Anònim ha dit...

Em sent orengo, però veient les contestacions que està donant el senyor alcalde a l’oposició ,estic indignat m’agarra vergonya.

Com puc tindre un representant d’eixa manera ‘?

Que ser del PP , és acceptar cegament totes les barrabassades que estan fent-se al poble?
Gràcies a GENT D’ADOR ens hem assabentat de com funciona l’ajuntament.

També m’han decepcionat les regidores.¿Com una persona que la consideres entenimentada i justa pot estar recolzant esta forma d’actuar?

Anònim ha dit...

Vull donar-vos les gràcies per tot l'esforç que feu en informar a tota la gent que estimem aquest poble. Acabo de descobrir els vostre blog i m'he quedat immensament sorprès de tota l'activitat que esteu portant a terme.

Desde la distància us donc les gràcies i us encoratjo a que continueu la vostra tasca que, en el meu cas, em permet de coneixer de primera mà tot el que passsa al poble.