TERCERA PREGUNTA
QUANT COSTA EL P.G.O.U.?
El passat Plenari Ordinari (31-octubre-2.008), l’Ajuntament va aprovar el CONCERT PREVI del PLA GENERAL D’ORDENACIÓ URBANA D’ADOR. De tots es sabut el vot en contra del grup municipal de Gent d’Ador per moltíssimes raons, la més important és la negació del Sr. Alcalde a la petició nostra de participar que fa més d’un any li vam demanar, conccretament en el Ple del dia 25 de gener del 2.008.
Ara sabem L’arquitecte que l’ha fet, coneixem amb més o menys exactitud les línies generals especificades en el Concert Previ, però desconeixem un seguit de qüestions que a continuació li preguntem:
Pensem que haurà fet un contracte. Volem que ens el facilite.
Suposem que en el contracte especificarà i contestarà estes preguntes:
Plaços de realització.
¿També tenen que fer la resta de documents que falten fins arribar al P.G.O.U.?.
¿Participaran altres empreses?. Quines?.
Finalment, ¿Quant ens costarà tot el P.G.O.U?.
Si tot allò assenyalat no hi figura, esperem que ens ho facilite aviat.
QUARTA PREGUNTA
INFORMACIÓ MUNICIPAL.
De tots es sabut que el Sr. Alcalde mai ens demana opinió. Prompte farà 2 anys que portem d’esta legislatura i encara estem esperant que compte amb nosaltres una sola vegada, igual no li fem falta o igual pensa que no tenim res que dir o potser és l’estratègia per a què cansats d’insistir abandonem; s’equivoca Sr. Alcalde, nosaltres no estem ací per fer-nos la foto, estem perquè representem a quasi la meitat del poble i li confirme que si la salut ens respecta aguantàrem, almenys fins que acabe la legislatura, i direm el que pensem i ningú ens callarà.
El grup municipal de Gent d’Ador per fer la tasca que li correspon té tot el dret del món a rebre la informació que demana de l’Ajuntament i éste no correspon. Continuament passem i no tenim ninguna, però ninguna informació. L’Ajuntament genera constantment informació per mitjà de les entrades i eixides, ja quedàrem en un Plenari que ens les deixaríen a la nostra carpeta, res, últimament buida; les contestacions del Sr. Alcalde continuen tardant tres mesos, la última rebuda el dia 27 de gener del 2.009; les resolucions i decrets que signa el Sr. Alcalde ens enterem si passen pel Ple, quan passen, sinó tampoc, en aquest ens han embotit de sobte 8 decrets, signats en novembre desembre i gener i 3 resolucions signades també en novembre i desembre; informes que realitza l’Ajuntamet o els demana no ens arriba cap, ni un.
Sr. Alcalde diga’ns com podem aconseguir allò que no coneixem sense esperar el Plenari.
Sr. Alcalde, ja que no disposem de despatx propi a l’Ajuntament, almenys deixe una fotocòpia a la carpeta o l’envia per correu electrònic (el Sr. Secretari té l’adreça), sempre que vosté firme un decret, resolució o li lliuren algun informe, també de tot allò que envia a publicar al B.O.P. i al D.O.C.V.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada