30/10/09

PLAÇA D'AGENT DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

Edicte de l'Ajuntament d'Ador sobre bases per a la consolidació d'ocupació d'una plaça de funcionari, amb la denominació d'agent d'ocupació i desenvolupament local, vacant en la plantilla d'este Ajuntament.
EDICTE
Mitjançant una resolució de data 5 d'octubre de 2009, l'Alcaldia d'este Ajuntament ha acordat la convocatòria pública de concurs oposició, per a la provisió d'1 vacant Escala Administración Especial Subescala Tècnica grup A2, agent d'ocupació i desenvolupamentLocal, que es regirà per les bases següents:
Bases per a la consolidació d'ocupació d'una plaça de funcionari agent d'ocupació i desenvolupament local, vacant en la plantilla d'este Ajuntament.
Primera. Objecte de la convocatòria.
L'objecte de la present convocatòria és la consolidació d'ocupació d'una plaça d'agent de desenvolupament local, existent en la plantilla d'este Ajuntament, a l'empara del que disposa la disposició transitòria quarta de la Llei 7/2007 de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. La plaça a consolidar pertany a l'oferta d'ocupació pública de 2008 i està enquadrada en la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament, pertanyent al grup A2, Escala Administració Especial, Subescala Tècnica.
Segona. Normativa d'aplicació.
La realització de les proves selectives se subjectarà, en tot el no expressament previst en les presents bases, a les bases generals aprovades per mitjà de resolució de 14 de novembre del 2005, del director general d'Administració Local de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques de la Generalitat Valenciana, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 15 de Desembre del 2005, amb la correcció d'errors publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 21 de març del 2006, i en el Butlletí Oficial de la Província de València de 15 de maig del 2006 (text complet i corregit), excepte les que hagen sigut modificades per l'aprovació de la Llei 7/2007 de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
Tercera. Condicions d'admissió dels aspirants
Per a poder participaren el procés selectiu serà necessari reunir els següents requisits:
a) Tindre la nacionalitat espanyola sense perjudici del que disposa l'article 57 de la Llei 7/2007 de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'desempeño de les tasques.
c) Tindre complits 16 anys i no excedir, si és procedent, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funciones semblants a les que exercien en el cas el personal laboral, en el que haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació públic.
e) Estar en possessió del títol de Llicenciat en Dret o en condicions d'obtindre'l expedit d'acord amb la legislació vigent. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.
Quarta. Instàncies i admissió d'aspirants
Les instàncies, conforme el model de l'annex I de la convocatòria, es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament d'Ador, dirigides al senyor alcalde-president, en els termes establits en l'article 38.4 de la Llei 30/92 de la LRJAP i P AC i hauran de ser presentades dins del termini de 20 dies naturals comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci de l'extracte de les bases de la present convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
A la instància s'adjuntarà: fotocòpia del DNI, relació de mèrits que a efectes de la fase de concurs al•leguen els aspirants en model normalitzat, havent d'acompanyar-se de l'original per a la seua compulsa, projecte de desenrotllament local a realitzar a Ador (l'extensió del document no pot ser superior a 20 folis) i document acreditatiu de l'ingrés dels drets d'examen per import de 150 € i que haurà d'ingressar-se en el comptes municipal núm. 2077 0151 23 3100236569 (Bancaixa).

Les bases continuen. Com el text és molt llarg, si algú vol més informació, que ens ho faça saber al correu electrònic i li la enviarem.

26/10/09

NOTIFICACIÓ

de sessió ordinària del Ple de l'Ajuntament, a celebrar el dia 29 d’octubre de 2009, a les 11,30 hores.
Complint el que ha resolt l'Alcaldia per Decret d'aquesta data, li notifique la convocatòria a l'expressada sessió que tindrà lloc al Saló de Sessions d'aquest Ajuntament, amb el següent

ORDRE DEL DIA

1.- Aprovació, si s'escau de l'esborrany de l'acta de la sessió anterior.
2.- Text Refós PAI EIXAMPLE I
3.- Certificacions d’obre Cobriment Piscina.
4.- Certificacions d’obres Mur Poliesportiu.
5.- Liquidació Pressupost 2008.
6.- Moció del PP. Sol•licitud de baixada d’impostos al Govern de la Nació
7.- Decrets de l’Alcaldia.
8.- Precs i preguntes.
Ador 26 d’octubre de 2009.
EL SECRETARI

Atenció al punt sisé: pujada al poble sí, a l'estat espanyol, no.

20/10/09

VOLEU FER ALGUNA PREGUNTA?

La propera setmana es celebrarà el corresponent plenari ordinari. Si teniu alguna pregunta que fer al sr. alcalde, alguna queixa o alguna proposició, feunos-la arribar el més aviat possible per que nosaltres les puguem preparar. Haveu de tindre en compte que fins d'ací a tres mesos no sabreu les respostes, o lo més segur, no les sabreu mai; però és el que hi ha, eixa és la democràcia que entén este govern esgotat, sense idees i acabat. Paciència que ja queda menys.

16/10/09

AJUNTAMENT D'ADOR: OBRINT PORTES

El dia 30 de setembre d’enguany finalitzava el programa “LA DIPU ET BECA” pel qual la Diputació de València ha pagat la major part del salari a tres estudiants del nostre poble per treballar a l’Ajuntament els mesos de juliol, agost i setembre, cobrant 1.800 € cadascú.
Al Plenari Ordinari de l’ajuntament d’Ador celebrat el dia 31 de juliol, el portantveu del grup municipal de Gent d’Ador preguntava al Sr. Alcalde les formes i maneres que havia utilitzat per informar i després seleccionar els tres estudiants beneficiaris de la suculenta paga, ja que era sabedor de l’interés de molts d’ells.
A dia d’avui, finalitzat el programa, encara estem esperant que la màxima autoritat es moleste en contestar. Igual pensa que fent-se el sord ens cansarem i desistirem.
El Sr. Alcalde s’equivoca, seguim insistint públicament i li diguem:
És la seua obligació legal i democràtica contestar en temps i forma a totes les preguntes que li fa l’oposició.
És la seua obligació legal i democràtica afavorir amb igualtat a tots el veïns del poble d’Ador.
És la seua responsabilitat la transparència i legalitat de totes les actuacions municipals.
És la seua responsabilitat utilitzar amb tothom els mateixos criteris de selecció de personal a l’hora d’oferir un treball que paga l’Ajuntament.
Demostre la seua qualitat i legalitat democràtica i porte als Plenaris corresponents les contractacions laborals que realitza l’Ajuntament abans de contractar.
Tot el que acabem de dir seria la línia de conducta obligatòria que el grup Municipal de Gent d’Ador compliria si tinguera la responsabilitat de governar.
Malauradament, l’apropiació personal que fa el Sr. Alcalde de l’Ajuntament de tots els Adorers, adoptant decisions que afecten a tots, sobre tot en matèria de treball, no ajuden a minvar la gran quantitat de parats existents al nostre poble (106 persones sense faena comptabilitzades el mes de setembre). Esta realitat, l’hauria de fer pensar i canviar les formes utilitzades fins ara, treballar intensament procurant que tots els diners que ha rebut i rebrà, s’utilitzen majoritàriament en aconseguir faena per a la gent del nostre poble. A més que la poca faena que dóna no la utilitze per comprar el vot de ningú, que ho faça de manera més justa, que el poble es menut i ens coneguem tots.
Probablement estes paraules, que de segur que li les ensenyaran, no serviran per a res, no obstant això, Gent d’Ador es brinda a col•laborar conjuntament per millorar la dramàtica situació que afecta a tantes persones.
És hora ja de pensar en que les coses s’han de fer d’una altra manera, i si les persones que estan al front no ho saben fer el poble sobirà, ben informat, sabrà en el seu moment canviar-les, posant al capdavant la persona que considere més adequada per solucionar tots els problemes d’una forma legal, més democràtica, més humana, i mirant, per damunt de tot, l’interés general d’Ador.

11/10/09

PREGUNTES PLENARI 31-7-09 (i IV)

HUITENA PREGUNTA
AMUNT CONTRIBUCIÓ.

Els veïns i veïnes del nostre poble, propietaris de cases, estan escandalitzats per l’augment de la CONTRIBUCIÓ (I.B.I.U.), ja que any rere any augmenta considerablement
Al Plenari celebrat el dia 30 d’octubre del 2.008, el grup municipal de GENT D’ADOR va presentar una moció demanant la baixada del tipus de gravamen que fixa el percentatge a pagar, i el GRUP POPULAR votà en contra, per tant, Vosté, Sr. Alcalde, és el responsable de què la CONTRIBUCIÓ que paguem siga possiblement la més alta de LA SAFOR i de molts pobles.
El tipus de gravamen, que ara paguem (el 0,7), no és el culpable de l’elevada contribució, sinó l’actualització de la valoració cadastral realitzada l’any 2.006, quan el valor de les cases estava molt alt, i ara és inferior; aquesta injustícia sols es pot solventar abaixant el tipus de gravamen.
Sr. Alcalde, Ador té un problema. ¿Qué pensa fer per sol.lucionar-lo?.
Gent d’Ador queda lliure per adoptar qualsevol actuació democràtica en defensa de l’abaixada de l’I.B.I.U. d’Ador.

NOVENA PREGUNTA.
GOSSOS I EXCREMENTS.

En la societat actual està ben vista la convivència amb animals domèstics de tota mena. A Ador l’animal que més abunda és el gos i per les seues actuacions podem dir que n’hi ha uns quants.
La majoria dels pobles tenen regulada la possessió i el tractament d’animals mitjançant una ordenanza municipal, al nostre poble, no s’ha fet res, encara que suposem, que com a nosaltres, també al Sr. Alcalde li arribaran moltes queixes de veïns que tenen que suportar les deixalles dels animals i la desconsideració dels amos.
Sr. Alcalde, diga’ns quan pensa redactar i aprovar l’ordenança reguladora d’animals de companyia.
Gent d’Ador s’oferix a col.laborar; provisionalment podria habilitar algunes zones dels afores per facilitar que els animalets pogueren realitzar les seues necessitats, així evitaríem els bots, l’olor i milloraríem el paisatge urbà.

DESENA PREGUNTA.
COMISSIÓ TÈCNICA – POLÍTICA.

El passat mes de juny presentàrem en el registre d’entrada de l’Ajuntament d’Ador un sol.licitud de constitució d’una comissió TÈCNICA – POLÍTICA per intentar solucionar el conflicte existent entre dos veïns del Barri en el que també, d’alguna manera, està implicat l’Ajuntament.
L’oposició té el dret i deure de preguntar i vosté Sr. Alcade l’obligació democràtica de contestar.
¿Per què no ha contestat?.

8/10/09

PREGUNTES PLENARI 31-7-09 (III)

SISENA PREGUNTA.
NOVES OBRES A L’AVINGUDA CONSTITUCIÓ.


Durant els mesos de juny i juliol hem sofrit les obres realitzades a l’Avinguda de la Constitució; pareix que es tracta d’un nou clavegueram que no sabem si es per completar l’existent o substituir-lo. El cartell publicitari d’aquestes obres diu textualment “RENOVACIÓ DE LA XARXA DE SANEJAMENT DE L’AVINGUDA DE LA CONSTITUCIÓ”, entenem per renovació llevar el clavegueram que hi havia i fer-ne un de nou, no sembla que és este el cas. Si la nova canalització no arreplega les aigües residuals procedents de les cases del carrer Constitució, ¿quina funció té esta nova tuberia?. On acaba?.
Fa uns anys obriren el mateix carrer per recollir i canalitzar les aigües de pluja, que …sorprenentment estan taponades. ¿Servirà esta nova obra per desembossar-les?.
Sr. Alcalde des que hem començat esta legislatura no hem vist en cap document l’aprovació i adjudicació d’aquesta obra, que amb un cost de 151.114,79 € pensem que l’obliga a aprovar-la el Plenari.
¿Quina partida del pressupost està asignada a cobrir les despeses que aquesta obra exigirà a l’Ajuntament?.
Esperem que a banda de les explicacions corresponents ens facilite fotocòpia de la documentació oficial existent.

SETENA PREGUNTA
PLACES PERILLOSES.

Des de fa temps les dos places més emblemàtiques del casc antic d’Ador, la plaça de l’Església i la plaça de la Font, s’han convertit en una carrera d’obstacles per a vianats. Diàriament les persones que passen per elles sofrixen girapeus, entropessons i fins i tot caigudes. Segurament no és ni serà l’última vegada que les remendem, això demostra la mala planificació original.
Amb la jurisprudència existent en casos semblants, l’Ajuntament és el responsable civil subsidiari de qualsevol accident que per esta raó puga ocórrer.
Sr. Alcalde, per tal d’evitar tot açò, veja d’on trau quatre euros i arregle-les abans de festes, i així els forasters que hi vinguen comprovaran que Ador és el millor poble de la Safor.
Al mateix temps preocupes també de substituir les senyals de trànsit arrencades o eliminar el tros que queda i tapar el forats.

4/10/09

PREGUNTES AL PLENARI DEL 31-7-09 (II)

TERCERA PREGUNTA
AL NOSTRE POBLE, DE TREBALL, POC.


Al plenari celebrat en este Ajuntament el dia 30 de gener d’enguany, el portantveu del grup municipal de Gent d’Ador, aprofitant que el govern d’Espanya havia aprovat “EL PLAN ESPAÑOL PARA EL ESTÍMULO DE LA ECONOMIA Y EL EMPLEO” i que suposava una injecció de 258.934 € a mès dels pressupostos de l’any, va emplaçar el Sr. Alcalde que facilitara, el més aviat posible, la relació de totes les persones aturades que pogueren beneficiar-se.
Hem de dir que tant en aquells moments com en estos que ara vivim, la falta de faena és per a molts adorers i adoreres una necessitat vital i per tant l’arribada de més diners, que, a més, estaven destinats a paliar esta greu necessitat, ha de facilitar treball per la gent d’Ador.
Al cap de tres mesos, després de llegir les seues respostes ens adonem que no diu res, que no existeix la resposta, que no vol que ens enterem.
Sr. Alcalde, per segona vegada, done’ns la relació de totes les persones que estaven parades i que han aconseguit faena. Els diners que ja disposa li’ls han donat per als parats i per a enguany.

QUARTA PREGUNTA
LA DIPU ET BECA


La Diputació de València aprovà el programa anomenat “LA DIPU TE BECA”, consistent en la contractació d’estudiants durant el mesos de juliol, agost i setembre, per treballar als propis Ajuntaments en faenes relacionades amb la carrera que estudien, amb un jornal de 600 € mensuals. De tota la província s’han presentat uns 80.000, seleccionant-se 2.436.
El dia 29 de juny, els 208 becaris aprovats de tota la Safor, els obligaren a desplaçar-se a València per arreplegar l’acreditació corresponent i de pas fer-se la foto amb el President.
Al nostre poble, el grup municipal de Gent d’Ador, encara està esperant que li diguen alguna cosa referent al procés que s’ha seguit per seleccionar els estudiants, i si no li ho preguntem de segur que no ens enterarem, el poble tampoc.
Gent d’Ador treballa per aconseguir que Ador siga un model de transparència i d’informació, donant les mateixes possibilitats a tothom, i com que no ho vegem per ningún lloc li preguntem:
Sr. Alcalde, ¿s’ha informat al poble de la possibilitat d’aconseguir esta beca?.¿Quan i com s’ha fet?.
¿Quina persona ha sigut l’encarregada d’informar, apuntar i seleccionar a la gent.?
Volem conéixer la relació dels sol.licitants i finalment els agraciats.
Volem pensar, encara que ho dubtem, que tota aquesta faena de selecció estarà documentada i per escrit. Li demanem que ens facilite el més aviat posible fotocòpies de les actes corresponents, deixant-les a la nostra carpeta.