17/3/11

EL PACSAFOR; INICIATIVA PER CREAR LLOCS DE TREBALL A LA COMARCA DE LA SAFOR.

Premsa: Gandia, 12 de gener 2.011. El Pacte territorial per l’Ocupación (PacSafor), reunit hui a Gandia, ha acordat iniciar el procés per a crear un total de 1.000 llocs de treball a la comarca per a les persones que més ho necessiten.

El president del Consell Rector del PacSafor, Alvar Català, ha explicat que cada municipi que se sume a esta iniciativa destinarà un total de 12,5 euros per habitant i gestionarà els recursos que aporte, tot decidint les persones contractades, la durada del seu contracte i la seua funció. I serà el Servei Valencià d’Ocupació, el Servef, qui remetrà a cada ajuntament les persones que puguen ser susceptibles de ser beneficiàries d’ocupar els llocs de treball.

Els ajuntaments més importants de La Safor com Tavernes, Gandia, Oliva i Bellreguard ja s’han compromés, i s’espera que la majoria de municipis participen. Els sindicats majoritaris, UGT i CCOO han mostrat una absoluta satisfacció per l’acord aconseguit.

Sr. Alcalde, no ens ha dit ni hem vist cap decret sol.licitant la incorporació del nostre poble a esta iniciativa. Des del grup municipal Gent d’Ador li demanem que l’accepte aviat i la pose en marxa rápidamente. A Ador hi ha qui ho necessita, és obligació nostra ajudar-los.


EN CASTELLANO:

Prensa: Gandía, 12 de enero 2.011. El Pacto territorial por el Ocupación (PacSafor), reunido hoy en Gandía, ha acordado iniciar el proceso para crear un total de 1.000 puestos de trabajo en la comarca para las personas que más lo necesitan.
El presidente del Consejo Rector del PacSafor, Alvar Catalán, ha explicado que cada municipio que se sume a esta iniciativa destinará un total de 12,5 euros por habitante y gestionará los recursos que aporte, decidiendo las personas contratadas la duración de su contrato y su función. Y será el Servicio Valenciano de Empleo, el SERVEF, quien remitirá en cada ayuntamiento las personas que puedan ser susceptibles de ser beneficiarias de ocupar los puestos de trabajo.
Los ayuntamientos más importantes de La Safor como Tavernes, Gandía, Oliva y Bellreguard ya se han comprometido, y se espera que la mayoría de municipios participen. Los sindicatos mayoritarios, UGT y CCOO han mostrado una absoluta satisfacción por el acuerdo conseguido.
Sr. Alcalde, no nos ha dicho ni hemos visto ningún decreto solicitando la incorporación de nuestro pueblo a esta iniciativa. Desde el grupo municipal Gent d'Ador le pedimos que lo acepto pronto y lo ponga en marcha rápidamente. En Ador hay quien lo necesita, es obligación nuestra ayudarlos.

1 comentari:

Anònim ha dit...

I als parats del poble, els dona igual?