13/3/11

EL PAI OVO ALS JUTJATS

El plenari del dia 28 de gener, últim d'esta legislatura, el grup municipal Gent d'Ador li va fer unes preguntes al sr. alcalde, que per desgràcia ja no ens contestarà perque l'Ajuntament es disoldrà davant la propera convocatòria electoral. De totes formes, vistes les contestacions que ens ha donat al llarg d'esta legislatura que prompte es tancarà, tampoc esperàvem que ens contestara res important. Aleshores, si haveu seguit tot el que hem anat publicant, ben bé podeu vosaltres respondre per ell.

Els propietaris afectats en la construcció del Pai Ovo no estan molt contents de la manera que l’Ajuntament i l’Agent Urbanitzador han actuat. Ens hem assabentat que un nombrós grup, cansat d’esperar i després de sofrir moltes irregularitats han decidit denunciar a l’Ajuntament d’Ador als Tribunals de Justícia.
Sr. Alcalde, al Plenari de juliol de l’any passat, vosté digué que el conflicte amb Iberdrola s’havia desbloquejat i que l’acabament del pai començaria “de inmediato”, encara estem igual, ¡no!, estem pitjor, els propietaris afectats han deixat de pagar i han anat al contenciós.
Sr. Alcalde, no sap altra manera de sol.lucionar els conflictes sense acabar als jutjats
Sr. Alcalde,¿quina opinió tindran els propietaris, tots ells veïns d’Ador i de Palma, de l’Ajuntament d’Ador?.
Sr. Alcalde, con sempre passa, i passa sovint, el poble pagarà la seua incompetència.


EN CASTELLANO:

En el pleno del día 28 de enero, último de esta legislatura, el grupo municipal Gent d'Ador le hizo unas preguntas al sr. alcalde, que por desgracia ya no nos contestará porque el Ayuntamiento se disolverá ante la próxima convocatoria electoral. De todas formas, vistas las contestaciones que nos ha dado a lo largo de esta legislatura que pronto se cerrará, tampoco esperábamos que nos contestara nada importante. Por tanto, si habéis seguido todo lo que hemos ido publicando, muy bien podéis vosotros responder por él.

Los propietarios afectados en la construcción del PAI Ovo no están muy contentos de la manera que el Ayuntamiento y el Agente Urbanizador han actuado. Nos hemos enterado de que un numeroso grupo de propietarios, cansado de esperar y después de sufrir muchas irregularidades, han decidido denunciar al Ayuntamiento de Ador a los Tribunales de Justicia.
Sr. Alcalde, al Plenario de julio del año pasado, usted dijo que el conflicto con Iberdrola se había desbloqueado y que la finalización del PAI empezaría “de inmediato”, aún estamos igual, ¡no!, estamos peor, los propietarios afectados han dejado de pagar y han ido al contencioso.
?Sr. Alcalde, no sabe otra manera de solucionar los conflictos sin acabar en los juzgados?
Sr. Alcalde, ¿qué opinión tendrán los propietarios, todos ellos vecinos de Ador y de Palma, del Ayuntamiento de Ador?.
Sr. Alcalde, cono siempre pasa, y pasa a menudo, el pueblo pagará su incompetencia..