20/8/08

LA CONTRIBUCIÓ OFEGA EL POBLE D'ADOR

Senyor alcalde:

He llegit que el PSPV- PSOE d’Ador li diu que té una memòria selectiva. Desgraciadament eixe pecat el tenim moltes persones per això crec que el poble d’Ador, és possible, que no el recorde com l’alcalde que va fer el museu, però si com l’alcalde que omplí el poble i muntanyes de formigó i … sobretot el que ens amargà amb la contribució. Tots parlen d’aquest tema, però en particular, els habitants del polígon EDO on les contribucions estan rondant els 1000 € i els passen amb excreixs.
Ahir vaig parlar amb una estrangera que tota sufocada venia de queixar-se a l’ajuntament; 1052 €. Em deia que era pensionista i això representava el sou de dos mesos, havia vingut a Espanya perquè aquest clima era millor per a la seva salut i no podia pagar.
És el progrés? Jo renunciaria a la salmorra, les pel.lícules i altres avanços però, per favor abaixe’ns la contribució!!!

FIRMA: HABITANT DEL POLÍGON

3 comentaris:

Anònim ha dit...

hola, m'agradaria saber que te que dir el senyor alcade sobre el tema, ja que sabem que la contribucio puja pero que sigam el poble amb la taxa mes alta que els del alrededors, paguem inclos mes que els de gandia, aixo pot ser? i vamos que tenen de tot, lo unic que pense es que la gent li costara molt quedarse a viure en el poble de ador.

FIRMA: UNO QUE TAMBE LI COSTA PAGAR AMONTÓ.

Anònim ha dit...

i dic jo, tot el que puja baixa, però trobe que amb aquest cas no serà així!!! Valentin va explicar que la contribució estaria 10 anys pujant tots els anys... podrem aguantar-ho? Es una barbaritat el que paguem, inclos la gent de Gandia es queda bocabada... sempre quan a un li han tocat la butxaca "malament" i en este poble es veu que els votants del PP són masoquistes, no? és una cosa que no li vec explicació lògica... " a pagar a pagar " jo també renuncie a la salmorra, les pel.licules i tota la setmana cultural junta!!!
JUANVI BAIXA LA CONTRIBUCIÓ!!!!!!

Anònim ha dit...

L'altre dia, i amb motiu de la festivitat de la patrona del poble, la festa de la qual s'encarrega l'ajuntament de fer-la vaig escoltar com una persona, abans d'entrar al "vermut" de després de missa feia el següent comentari: "Jo avui no faig dinar, vinc a dinar ací i els ho he dit també als meus fills, que amb el que paguem de contribució estem més que convidats". Jutgen vostés mateixos.