27/11/08

RESPOSTES DEL SR. ALCALDE A LES PREGUNTES DEL PLE DEL 31-07-08 (i 3)

4ª.- NETEJA CARRER DE L’EDO.

El carrer peatonal on està la piscina té molta vida, això fa que s’embrute molt i de vegades dona una imatge negativa sobre tot per a les mares que porten els xiquets per a què juguen per allí. No vendria mal que es donaren, per qui corresponga, les ordens oportunes per a què els seveis de neteja ho tingueren en compte i el netejaren mes sovint.

RESPOSTES DEL SR. ALCALDE:
.-En la limpiea de la calle peatonal o l’edo le comunico que la limpieza en verano se hace casi todos los dias ahora en invierno se hace menos, pero nos tenemos que dar cuenta de que existen papeleras para tirar cualquier papel o cosa que se esten comiendo tanto los niños como las personas mayores, es de vergüenza que veamos todas las tardes cuatro dedos de cortezas de pipas que se hacen en las mesas de la heladeria, por lo tanto todos somos conscientes y podemos decirle a cualquier persona que por favor que no ensucien el piso que estan nuestros hijos jugando, no lo digo en concreto por nadie en especial pero como muchos dias suelo pasar por alli y lo veo me digo que si no hay vergüenza para hacer esto. Y al comentario que hice a una persoan sabe usted lo que me contesto qüe para eso estan els agranaors del poble per a ferlo ben net.

5ª.- INFORMACIÓ MUNICIPAL.

El grup municipal de GENT D’ADOR VOL DEIXAR CONSTÀNCIA A L’ACTA D’AVUI, que des del dia 23 de gener de 2008 amb instància registrada a l’Ajuntament d’Ador, demanant informació de les entrades i eixides, sols ha rebut per correu electrònic 3 informacions d’eixides.
Sr. Alcalde, per una part ens nega la posibilitat d’un lloc a les dependències municipals, que tenim dret com a representants de quasi la mitad del poble, per una altra no ens dona la informació que li demanem. Pot ningunejar-nos i despreciar-nos més?

RESPOSTES DEL SR. ALCALDE:
.-sobre la información municipal creo que el ayuntamiento al que pertenecemos todos estan las puertas abierta para que vengan a hacer la labor que les corresponde creo que desde ninguna dependencia se les ha tratado mal ni por parte de esta alcaldia ni por parte de los funcionarios. pero todos sabemos que la documentació que a veces se pide es muchisimo trabajo buscando y haciendo fotocopias no obstante esten ustedes tranquilos que dentro de las posibilidades se les entregara toda la documentación que ustedes pidan..
Fdo.
Ador a 13 de octubre de 2008

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La neteja del carrer L'Edo no és questió d'una "agranaeta", no. EStà per a agafar una kartcher i arrancar la runa del sol. Les papereres donen pena de vore, canvie-les per unes noves Sr. Alcalde, i no done escuses tan patètiques com que la gent tira les pipes a terra.

Anònim ha dit...

Ja vec que als comentaris del Sr. Alcalde no hi ha cap comentari i es que només cabria u: " SENSE COMENTARI"