20/2/10

NOVA OPOSICIÓ A L'AJUNTAMENT D'ADOR

EL SR. ALCALDE SAP MOLT BÉ AMAGAR-HO TOT. EL DIA 29 DE GENER HI HAGUÉ UN PLENARI ORDINARI, NO VA DIR RES DE RES I EL DIA 1 DE FEBRER FIRMA LA RESOLUCIÓ I CONVOCA UNA NOVA PLAÇA DE FUNCIONARI. NO SERÀ QUE TÉ POR DE PERDRE LES PRÒXIMES ELECCIONS O VOLDRÀ DEIXAR TOT ATADO I BIEN ATADO.


Ajuntamenmt d'Ador


Edicte de l'Ajuntament d'Ador sobre publicació de les bases per a la consolidació d'ocupació d'una plaça de funcionari, auxiliar administratiu, vacant en la plantilla.
EDICTE
Mitjançant una resolució d'1 de febrer de 2010, l'Alcaldia d'este Ajuntament ha acordat la convocatòria pública de concurs oposició, per a la provisió d'1 plaça vacant en l'Escala Administración General, Subescala Auxiliar, grup C2, auxiliar administratiu, que es regirà per les bases següents:
Bases per a la consolidació d'ocupació d'una plaça de funcionari, auxiliar administratiu, vacant en la plantilla d'este Ajuntament.
Primera. Objecte de la convocatòria.
L'objecte de la present convocatòria és la consolidació d'ocupació d'una plaça d'auxiliar administratiu funcionari, existent en la plantilla d'este Ajuntament, a l'empara del que disposa la disposició transitòria quarta de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic. La plaça a consolidar pertany a l'oferta d'ocupació pública de 2008, i està enquadrada en la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament, adscrita a l'Àrea Econòmica, i pertanyent al grup C2, Escala d'Administració General, Subescala Auxiliar.
Segona. Normativa d'aplicació.
La realització de les proves selectives se subjectarà, en tot el no expressament previst en les presents bases, a les bases generals aprovades per mitjà de Resolució de 14 de novembre del 2005, del director general d'Administració Local de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques de la Generalitat Valenciana, publicades en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 15 de desembre del 2005, amb la correcció d'errors publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de 21 de març del 2006, i en el Butlletí Oficial de la Província de València de 15 de maig del 2006 (text complet i corregit), excepte les que hagen sigut modificades per l'aprovació de la Llei 7/2007, de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
Tercera. Condicions d'admissió dels aspirants.
Per a poder participar en el procés selectiu serà necessari reunir els següents requisits:
a) Tindre la nacionalitat espanyola sense perjudici del que disposa l'article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.
c) Tindre complits 16 anys i no excedir, si és procedent, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servici de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas el personal laboral, en el que haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
e) Estar en possessió del títol de Tècnic Auxiliar Administratiu/Tècnic en Gestió Administrativa o en condicions d'obtindre'l expedit d'acord amb la legislació vigent. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació.
Quarta. Instàncies i admissió d'aspirants.
Les instàncies, conforme el model de l'annex I de la convocatòria, es presentaran en el Registre General de l'Ajuntament d'Ador, dirigides al sr. alcalde-president, en els termes establits en l'article 38.4 de la Llei 30/92 de la LRJAP i P AC, i hauran de ser presentades dins del termini de 20 dies naturals, comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci de l'extracte de les bases de la present convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
A la instància s'adjuntarà: fotocòpia del DNI, relació de mèrits que a efectes de la fase de concurs al·leguen els aspirants, havent d'acompanyar-se de l'original per a la seua compulsa i document acreditatiu de l'ingrés dels drets d'examen per import de 100 €, i que haurà d'ingressar-se en el compte municipal núm. 2077-0151-23-3100236569 (Bancaixa).
Quinta. Admissió d'aspirants.
Acabat el termini de presentació d'instàncies, l'Alcaldia de la Corporació, dictarà resolució, en el termini màxim d'un mes, declarant aprovada la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos, que es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província, i en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, i establir a efectes de reclamacions el termini de 10 dies, de conformitat amb la Llei 30/92 LRJAP i PAC.
Posteriorment l'Alcaldia declararà aprovada la llista definitiva d'admesos i exclosos publicant-se en el Butlletí Oficial de la Província, junt amb la composició del tribunal, lloc, data i hora de començament del primer exercici.
Sexta. Tribunal qualificador.
El tribunal qualificador estarà compost pels següents membres, tots ells amb veu i vot.
President: un funcionari de l'Administració Local.
Secretari: el de la Corporació.
Vocals: dos funcionaris de l'Administració Local i un representant de la Generalitat Valenciana.
La designació dels membres del tribunal inclourà la dels respectius suplents, i es farà pública al costat de la llista d'admesos i exclosos. Els vocals del tribunal posseiran igual o superior titulació acadèmica que l'exigida per als llocs de treball oferits.
El tribunal podrà disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes quan les característiques o la dificultat de la prova així ho requerisquen, que col·laboraran amb el tribunal i tindran veu, però no vot.
Sexta. Proves selectives.
La Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, establix la regulació dels processos selectius de consolidació d'ocupació temporal d'acord amb els principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat. En la fase de concurs podran valorar-se, entre altres mèrits, l'experiència en els llocs de treball ocupats per personal interí o laboral de forma continuada i amb anterioritat a l'1 de gener del 2005.
El procediment utilitzat per a la consolidació d'ocupació serà el de concurs oposició, amb subjecció a estes bases i tenint en compte els següents criteris i valoracions:
1. Fase d'oposició. Estarà composta de dos exercicis obligatoris per a tots els aspirants i eliminatoris.
Primer exercici: consistirà en la resolució per escrit d'un qüestionari de preguntes a desenrotllar pels opositors, referents al temari de matèries comunes i específiques, en el que estaran representats cada un dels blocs. El temps màxim per a la realització d'este exercici serà de dos hores.
En este exercici es valorarà el domini teòric de l'aspirant sobre el temari.
Segon exercici: consistirà en la resolució de dos supòsits o casos pràctics, elegits per sorteig d'entre els aportats pels membres del tribunal, relacionats amb les funcions pròpies de la plaça convocada i amb el temari de matèries específiques de la convocatòria, en un temps màxim de dos hores.
En esta part es valorarà l'anàlisi, plantejament i resolució pràctica dels supòsits plantejats a l'aspirant.
Qualificació. Cada un dels dos exercicis de la fase esmentada seran eliminatoris i qualificats fins a un màxim de 10 punts, sent necessari per a aprovar un mínim de 5 punts en cada un d'ells. Les qualificacions s'obtindran per la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades pels membres del tribunal. La puntuació de la fase d'oposició serà la mitjana aritmètica de les puntuacions obtingudes en els dos exercicis.
2. Fase de concurs. Amb els aspirants que hagen superat la fase d'oposició se celebrarà la de concurs, per a això el tribunal es reunirà als efectes de qualificació i puntuació dels mèrits al·legats i degudament acreditats. En qualsevol cas la màxima puntuació, que puga obtindre's en la fase de concurs no excedirà mai d'un 40% de la puntuació total del concurs oposició. La valoració dels mèrits al·legats pels aspirants s'ajustarà al següent barem:
A) Experiència professional: pels servicis efectivament prestats com a tècnic auxiliar administratiu en l'Ajuntament d'Ador, amb vincle de caràcter temporal o interí es valorarà a 0,4 punts per any o fracció, fins a un màxim de 4 punts. Els servicis prestats com a tècnic auxiliar administratiu en qualsevol altra administració es valoraran a 0,4 punts per any o fracció, fins a un màxim de 2 punts.
La justificació es farà per mitjà de certificat oficial expedit a l'efecte.
B) Formació i perfeccionament. Màxim 1'5 punts.
El criteri de valoració dels cursos és que estos han de tindre una relació amb les funcions a desenrotllar en la plaça convocada. La puntuació s'efectuarà de la següent manera:
-Cursos de 30 a 49 hores: 0.25 punts.
-Cursos de 50 a 199: 0.75 punts.
-Cursos de 200 hores o més: 1.50 punts.
C) Coneixements de valencià. El coneixement de valencià es valorarà fins a un màxim d'1 punt, d'acord amb la possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.
-Certificat grau elemental: 0.25 punts.
-Certificat grau mitjà: 0.50 punts.
-Certificat grau superior: 1 punts.
Sèptima. Puntuació final i relació d'aprovats.
La suma dels punts obtinguts en la fase d'oposició, amb la qual cosa resulte de l'aplicació del barems de la fase del concurs, donarà la qualificació final en virtual de la qual el tribunal formularà la relació d'aprovats per ordre de puntuació, i no podrà sobrepassar-se el nombre de places convocades.
La relació final d'aprovats es publicarà en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i la relació serà elevada pel tribunal qualificador a l'Alcaldia amb proposta de nomenament de funcionari de carrera a la plaça convocada.
Octava. Presentació de documentació i nomenament.
En el termini de 20 dies hàbils a comptar de la publicació en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament la relació d'aprovats. Els aspirants que figuren en la mateixa hauran de presentar en el termini de 20 dies naturals els documents acreditatius de les condicions de capacitat i requisits exigits en la convocatòria.
Transcorregut el termini l'Alcaldia procedirà al nomenament, com a funcionaris de carrera dels aprovats en les places objecte de la convocatòria, obrint-se un termini de 30 dies hàbils per a procedir a la corresponent presa de possessió.
Novena. Incidències.
El tribunal queda facultat per a resoldre els dubtes que es presenten i prendre els acords necessaris per al bon orde de l'oposició en tot el no previst en estes bases o en la legislació vigent aplicable.
Novena. Vinculació de les bases.
Les presents bases vinculen a l'Administració, al tribunal i a qüets participen en les proves selectives, i tant la present convocatòria com tots els actes administratius que deriven d'ella i de les actuacions del tribunal podran ser impugnats pels interessats en els casos, terminis i la forma establida en la LRJAP i del PAC.
Estes bases són definitives en via administrativa i en contra podrà interposar-se recurs de reposició davant de l'alcalde de l'Ajuntament d'Ador, durant el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la seua publicació en el Butlletí Oficial de la Província, o recurs contenciós administratiu davant dels Jutjats contenciosos administratiu de València, en el termini de dos mesos, comptadors des de la seua publicació.
Annex I. Instància.
Annex II. Temari.
Annex I. Instància
Sol·licitud d'admissió a proves selectives.
Si ompliu a mà el document, feu-ho en lletra majúscula.
Convocatòria.
Lloc de treball objecte de la prova. Data de publicació en el BOP.
Dades personals. DNI. 1r cognom. 2n cognom. Nom.
Domicili (C/, Av., Pl. i núm.)
Localitat. Província. Codi postal.
Telèfon fix i/o mòbil.
Fax. Correu electrònic.
Dades de la convocatòria.
Modalitat.
Denominació de la plaça/lloc.
Naturalesa.
Escala/Subescala/Grup.
Titulació.
Oferta ocupació pública.
Sol·licitud.
Ser admés/a per tal de participar en el concurs oposició de provisió definitiva del lloc de treball.
Exposa:
Que té les condicions exigides per participar a la convocatòria (nacionalitat, edat, títol, capacitat, etc.)
Documentació adjunta.
Curriculum vitae i documentació acreditada.
Fotocòpia compulsada de la titulació acadèmica exigida.
Fotocòpia DNI compulsada.
Justificant de l'ingrés de la taxa corresponent.
Signatura de la persona sol·licitant.
Annex II. Temari.
Matèries generals.
Tema 1. La Constitució espanyola de 1978. Estructura i contingut. Principis generals. Drets fonamentals i llibertats públiques.
Tema 2. La Corona. Les Corts Generals.
Tema 3. El poder judicial: principis de l'organització judicial. Òrgans jurisdiccionals.
Tema 4. Organització territorial de l'Estat. Les Comunitats Autònomes. La Comunitat Autònoma Valenciana. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana.
Tema 5. L'Administració Local. El municipi, l'alcalde, els tinents d'alcalde, els regidors. L'Ajuntament. El Ple. La Comissió de Govern. Les comissions informatives.
Tema 7. El municipi: terme municipal. Població i empadronament. Drets i deures dels veïns. Competències municipals: concepte i classes.
Tema 8. L'acte administratiu. Concepte. Classes. Notificació i publicació. Obligació de resoldre.
Tema 9. Fases del procediment administratiu general.
Tema 10. La revisió dels actes en via administrativa: revisió d'ofici i recursos administratius.
Tema 11. El personal al servici de l'Administració Local: classes i situacions administratives. Adquisició i pèrdua de la condició de funcionari.
Tema 12. L'oferta d'ocupació pública i les relacions del llocs de treball. Drets i deures dels funcionaris. Règim disciplinari.
Matèries específiques.
Tema 13. El registre de documents. Registre d'entrada i eixida. Presentació d'instàncies i documents en oficines públiques. L'arxiu. Concepte, classes i funcionament.
Tema 14. Gestió del padró municipal. Llei de Protecció de Dades de Caràcter Personal. Llei Orgànica 15/99.
Tema 15. Pressupost de les entitats locals. Concepte. Principis. Procés d'aprovació. Modificacions pressupostàries. Liquidació.
Tema 16. Recursos de les Hisendes Locals. El gasto públic local: Execució dels gastos. Fases
Tema 17. Comptabilitat del pressupost de gastos i comptabilitat del pressupost d'ingressos.
Tema 18. Comptabilitat de les operacions no pressupostàries de tresoreria.
Tema 19. Operacions a realitzar a fi d'exercici.
Tema 20. Compte general.
Tema 21. Història, geografia i patrimoni d'Ador.
Tema 22. Aspectes estructurals del municipi d'Ador: característiques sociodemogràfiques.
Tema 23. Infraestructures municipals.
Tema 24. Geografia urbana i rústica d'Ador.
Tema 25. Calendari festiu. Evolució i canvi en les seues festes populars.
Ador, 1 de febrer de 2010.-L'alcalde, Juan Vicente Estruch Estruch.
2010/3132

7 comentaris:

Anònim ha dit...

David va ser el que es va fer en la plaça de l´oposició de tècnic de cultura no? Em jue el que vullgau que sí, a més fardarà de haver aprovat no? Eixa gent no té ni idea del que és guanyar-se una plaça en una oposició, ara vorem qui és el nou/nova funcionari/a, segur que algú proper al PP que mirarà, quan siga funcionari, a la gent per damunt del muscle...

Anònim ha dit...

No voldria desil•lusionar cap aspirant a aquest magnífic lloc de treball. A saber:
1. Bona feina.
2. Bon sou.
3. Per a tota la vida.
4. Un bon retiro.
5. No passar ni fred ni calor...
En fi, un xollo. Però quan s'hi creen aquestes places, ja se sap qui guanyarà l'oposició. Només cal donar-li unes poques dècimes més que al que vaja en primer lloc en la suma final i... Taxín! ja la tenim col•locada.
Què es jugueu a que no vaig gens desencaminat?

Anònim ha dit...

Increible però cert¡.
Primer es claven a l'ajuntament mitjaçant la borsa de treball que vareu publicar al Blog l'altre dia. Una vegada comencen a treballar, després s'apanya la cosa para fer-los funcionaris(sobretot quan veuen que les eleccions estan prop i hi ha perill de perdre). Es convoca un concurs apanyat i a més a més es demana un bon grapat de diners per a que la gent es tire enrere.
QUINA VERGONYA D'AJUNTAMENT¡
QUINA VERGONYA PER A LA DEMOCRÀCIA.

Anònim ha dit...

Hui he llegit una frase d'Albert Einstein que m'ha recordat un poc al que pasa aci al poble d'Ador.
" El mundo no esta en peligro por las malas personas sino por aquellas que permiten la maldad"

Anònim ha dit...

Algú en pot deixar 100 €? Sols pose una condició... si aprove l'oposició li'ls torne si no pues els ha invertit en una bona causa... jejejjeje!!!!!

Anònim ha dit...

Sobre les preguntes breus del plenari 29-10-09 l'alcalde contesta que ja s'ha solucionat el problema de la conducció del aigua al carrer Joan XXIII per part de SEASA. Si veritat és, però els pedaços de la vorera (de les mil i una fugues anteriors) continuen iguals. I què cal dir dels rastells? una vergonya. Les coses es fan bé d'una vegada per sempre; en la quantitat d'anys que m'ha costat que em feren cas! Cal passar i mirar-ho . De pena!

Anònim ha dit...

M'entristeix vore que el poble on he passat molts estius faça aquestes coses, no vull ni pensar el dia que entre a l'ajuntament l'oposició lo que es trobarà.