20/12/07

JO NO VULL ANAR AL PLE

No he anat mai a un ple a l'Ajuntament, i és molt probable que no vaja mai, però si ho faig és perquè hem dóna la gana, soc jo qui decideix no anar. El que no m'agrada és que algú m'impose el no anar al plenari. Jo soc una persona lliure i visc en un país lliure, aleshores vull decidir lliurement el no anar al ple. Si fan els plenaris en horari laboral estan furtant-me el dret a decidir de no anar-hi doncs el més probable és que no hi vaja perquè estic treballant. Que facen el favor de fer el plenari a una hora DECENT per poder dir "jo no vaig".
I per que algú puga dir "jo sí que vaig".

JUAN BELMONTE

1 comentari:

Anònim ha dit...

El senyor Belmonte té tota la raó, si fan els plens en horari laboral no tenim la possibilitat de dir: vaig perquè vullc o, no vaig perquè no vullc. No anar a un plé per decisió pròpia si es pertany a un grup o associació polítca com a protesta, és una actitud digníssima, tot i que els governants ho gasten com a excusa per a dir "no has fet un brot durant la teua etapa de oposició". Tenim molts drets però el dret al "pataleo" és l´únic que no ens poden llevar.