26/5/08

SOBRE ELS COMENTARIS

Últimament hem rebut alguns comentaris de gent queixant-se de que el blog està parat, gent que diu que ja no té ganes de comentar... Anem a veure, el blog no és més que un tauler d'anuncis, un altaveu, un lloc que GA posa a la disposició del poble per a que qualsevol diga el que crega més convenient. El blog no és en exclusiva de GA, sinó de tots aquells que el vullguen fer seu; no és GA qui fa el blog, el deguem de fer entre tots, i tots els que de veres volem canviar este poble d'una vegada per totes, amb els pocs mitjans que per desgràcia tenim al nostre abast, deguem esforçar-nos per espentar el carro i arribar a un bon fi.

Ens ha arribat un comentari a una entrada prou anterior i com què ja fa dies de la seua publicació, és possible que la major part de la gent no el llija, i a nosaltres ens pareix molt interessant. És per això que, després de fer-li algunes correccions ortogràfiques, el publiquem en primer pàgina per que el puga llegir el major nombre de persones.

Jo no entenc això de la por. Deu ser algo molt fort dins de l'educació de la gent d'aquest poble. Per què? És una cosa que deuríeu plantejar-vos. A la vostra mare, a les veïnes, a la tia... perquè el què no em crec és que la por siga a Juanvi i tres o quatre dones que l'assessoren. És impossible, això té un fons molt més diferent. I està en les vostres mans provar a canviar-ho. Intenteu-ho i voreu com no passa res, son històries antigues i vosaltres les heu de trencar, ara , el més prompte possible sinó voleu que als vostres fills els passe el mateix, però no per culpa de Juanvi, no, és per la vostra culpa, perquè si no vos menegeu és per comoditat, no per por. Estem al S. XXI i molta gent ha lluitat i ha mort per que nosaltres ja no tinguem por. Aprofieu-ho.No li tireu la culpa a Juanvi, no es tant fort, ni molt menys tan intel.ligent, el que passa és que ell lluita pels seus interessos i pels dels veïns que el recolzen, i vosaltres no lluiteu pels vostres interessos, que encara que són diferents i millors, també són interessos ( de ser lliures, de pensar conforme voleu, de dir el que penseu, de tindre un poble per a tots, de ser educats i respectuosos...etc).

A este comentari li ha contestat una altra persona també amb molt de criteri pel que també el publiquem en primera plana.

He llegit el teu article referent a la por de les persones i vull dir-te la meua opinió, no sé si estic en lo cert però és el que pense.Crec que les persones de hui no tenim por.El que passa és que mentre a mi no me toque i toque al veí, el problema que se'l resolga ell sol.Això ha passat al llarg de tota la historia.Primer varen ser els negres però com jo no era negre, a mi no m'importava. Després varen ser els jueus, però com no soc jueu a mi no m'importa.¿Per que no varen reaccionar els jueus contra els nazis?, perquè era un poble manso com el nostre que pensava que no li tocaria.Així seguiríem contant tots els abusos de poder al llarg de la historia.Els abusos de tots els poders tenen tots la mateixa base: l´individualisme de les persones.El deixem abusar mentre no me toque a mi i quan me toca a mi em aplegat tard. Ara si que tenim por.Així seguiríem analitzant abusos. Ara els tenim dins del nostre poble. Juanvi fa el que vol en els nostre impostos i propietats i seguim la norma mentre a mi no me toque.¿Seguirem aguantant?

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, jo no sé si està parada la oposició però eixa va ser la sensació que em va donar ahir quan vaig anar a vore la processó del corpus. Clar està que una processó no és important, però em pregunte: si Valentí haguera guanyat les eleccions aniría a les processons? On estava ahir? I tere? Tal vegada en els detalls menuts és on es guanyen els vots i en "estar" amb la gent del poble en tots els moments, encara que siguen actes del PP, perquè jo com a votant de "Gent d'Ador" necessite i vullc vore-vos que REIALMENT SÍ sou part d'ador i és on es pot mostrar que hi ha una alternativa a Juan-Vi, ja que no ens dóna moltes oportunitats per a fer-ho.

Anònim ha dit...

Tú ho has dit administreitor, la gent diu el que creu més convenient i el que pensa, i si el que pensa és que el blog està parat i que alguns estan decebuts què passa?i si hi ha gent que pensa això que li anem a fer?si ho pensa per algo serà...igual si pegareu més canya i fereu eixa manifestació d´una volta per totes...tots estem sobtmesos a crítiques i si venen mals temps pues a aguantar marea i a tirar en davant com siga o posareu excuses ara a les crítiques?(sempre que aquestes no sigues destructives clar)

Anònim ha dit...

Heu vist açò?

http://murteranavesa.blogspot.com

Anònim ha dit...

Estic d´ácord en aquestos dos comentaris i hem sap mal dir-ho, però pense que és per el bé de tots i la meua crítica sempre serà constructiva. Des de fora es veu i es xarra que hi ha una doble moral en la manera d´actuar, per exemple abans de les eleccions algu anava a misa tots els sants diumenges i misteriosament després de le el.leccions ja no. O es fa o no és fa,i a mi lo de la misa ni fu ni fa. El vot a favor del canon, altra gran errada que no ha sentat gens be a la joventut. I més coses que ens han dolgut. Espere que nos vos sente mal i corregiu coses.

Anònim ha dit...

Doncs mira per a on, jo també soc votant de Gent d'Ador i no m'AGRADARÍA GENS veure a gent que sé que no comparteix aquestes creencies, i que simplement per guanyar algun que un altre vot, es capaç de presentar-se a un acte en el que no es sent identificat.
Cada u es lliure de fer i pensar el que vol, i la resta em de ser respetuosos en el seus pensaments. I ja està, tingues el carrer que tingues. I aquells que no comulguen amb aquestes creencies i ho facen allà ells, i els que no vullguen participar també allà ells.

Anònim ha dit...

EL QUE VOLIA DIR EN L'ÚLTIM COMENTARI,(doncs no queda clar) ES QUE CADASCÚ HA D'ACTUAR COM PENSA I SER COERENT AMB SÍ MATEIX, DONCS ES L'ÚNIC A QUI TÉ QUE RENDIR COMPTES . ES CERT QUE HI HA MOLTA GENT QUE FA O DIU EL QUE NO PENSA, SEGONS EL SEUS INTERESOS(POLÍTICS, ECONÒMICS...). A MI PERSONALMENT M'AGRADA LA GENT QUE DIU I FA EL QUE PENSA, PERQUE EM FA SENTIR SEGURA, PERQUE EM DONA CONFIANÇA . PER AIXÒ ACCEPTE DE BON GRAU ALS CREIENTS, DE DEBO, I ELS QUE NO HO SON. I PER SUPOST, SERÍA ALGO QUE NO INFLUIRIA EN EL MEU VOT.

Beniarres al dia ha dit...

Tens una opcció dins de ferraments de blogger on fins als 5 darrers comentaris eixen publicats a la banda lateral

Anònim ha dit...

Anem a veure, jo no crec que perquè vaja a arreplegar vots haja d'anar a les processons; però per als plens, per a les processons, per al grand prix, per a la setmana cultural, per a fer JA D'UNA UNA DENÚNCIA PER LO DE LES VOTACIONS, ... s'ha d'estar i això és el que es va acceptar el dia que arreplegaren l'acta. Jo sóc una persona a la que li agrada molt la política i estime molt el meu poble però i he pensat moltes vegades en anar a una llista que no fóra el PP, però com que sé que no puc assistir-hi a tot i que no podria treballar pel poble com el poble es mereix, doncs no ho faig.
No és per guanyar vots, és per representar-nos a tots i totes els votants de Gent d'Ador.
(Però açò només és la meva humil opinió, que quede clar!, gràcies)